علوی با بیان اینکه ناگفته های زیادی دارم اظهار کرد:

رشت را در بلاتکلیفی قرار داده ایم/وضعیت شهرداری روز به روز بدتر می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای شهر رشت گفت: شاید انتخاب خلیلی کار درستی نبود اما عزل او در این برهه از شرایط شهری به مراتب اشتباهی بزرگ تر بود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای شهر رشت گفت: شاید انتخاب خلیلی کار درستی نبود اما عزل او در این برهه از شرایط شهری به مراتب اشتباهی بزرگ تر بود .

alavai_4416سید امیرحسین علوی درخصوص وضعیت شهرداری اظهار کرد: حرفهای ناگفته زیادی را در دل دارم و اگر حرفی نمی زنم تنها به خاطر مصالح عمومی شهر و شهروندان و نظام جمهوری اسلامی است .

وی ادامه داد: من معتقدم ما نباید مردم را ناامید کنیم ولی باید با مردم صادق باشیم و جایی که لازم است حقیقتها را به مردم بگوییم .

این عضو شورا با اشاره به عزل خلیلی شهردار اسبق شهر رشت افزود: شاید انتخاب خلیلی کار درستی نبود اما عزل او در این برهه از شرایط شهری به مراتب اشتباهی بزرگ تر بود .

وی ادامه داد: هرچند که نقدهایی بر عملکرد خلیلی متصور است اما از کارهایی که در دوران ایشان در شهر اتفاق افتاد هم نمی توان چشم پوشید زیرا اقدامات عمرانی خوبی را در خصوص جمع آوری روان آبهای سطحی شاهد بودیم و ۷۰ درصد از اجرای پروژه روان آبهای سطحی و همچنین افتتاح پارک مفاخر هم با تلاش ها و پیگری های ایشان صورت گرفت .

این عضو شورا خاطرنشان کرد: بیش از سه ماه از عزل ابراهیم خلیلی شهردار اسبق رشت می گذرد و شهر را در بلاتکلیفی قرار داده ایم و حتی در انتخاب سرپرست هم اصول اولیه را رعایت نکردیم و وضعیت شهرداری روز به روز بدتر می شود و مدیران شهرداری به شدت از وضعیت موجود گله مند هستند .

وی با گلایه از برخی سایتها افزود: برخی از سایتها بجای تحلیل درست شرایط موجود با جوسازی شرایط شهر را متشنج نموده اند و این امر به نفع مردم شهر نیست .

وی متذکر شد: شورای چهارم با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند و باتوجه به مشکلاتی که در حوزه شهر و شهرداری از دوره های گذشته باقی مانده است اعضای شورا بیش از همه دغدغه دارند و امیدوارم شهرداری را انتخاب کنیم که باری از دوش مردم این شهر برداریم./ایسنا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share