در نشست برنامه‌ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا

رئیس کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست برنامه‌ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا امروز به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.دکتر محمدعلی نجفی در این نشست با بیان اینکه قانونمند و هماهنگ با سیاست‌های دولت تدبیر و امید در جهت توسعه و تعالی استان تلاش کنیم تصرح کرد: باید بسترهای افزایش کیفیت تولیدات داخلی و رقابت پذیری آنان را در کنار برخورد با قاچاق کالا فراهم کرد.

استاندار گیلان در طی حکمی جان احمد آقایی را به عنوان رئیس کارگروه پیشگیری از قاچاق كالا و ارز استان معرفی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست برنامه‌ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا امروز به ریاست استاندارگیلان برگزار شد.

دکتر محمدعلی نجفی در این نشست با بیان اینکه قانونمند و هماهنگ با سیاست‌های دولت تدبیر و امید در جهت توسعه و تعالی استان تلاش کنیم تصرح کرد: باید بسترهای افزایش کیفیت تولیدات داخلی و رقابت پذیری آنان را در کنار برخورد با قاچاق باید بسترهای افزایش کیفیت تولیدات داخلی و رقابت پذیری آنان را در کنار برخورد با قاچاق کالا فراهم کردکالا فراهم کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: شرایط برخورد با پدیده قاچاق کالا و ارز باید به گونه‌ای باشد تا زمینه بهبود فضای کسب و کار و توسعه اشتغال را در استان فراهم کند.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت در بخش چای از جمله اختصاص اعتبار مناسب خواستار برخورد قاطع و جدی دستگاههای نظارتی با متخلفین در بخش چای شد و افزود : قاچاق چای سنواتی آفتی بزرگ برای کشت و زراعت باغات چای می‌باشد که مسئولین امر باید با  این پدیده شوم شدیداً برخورد کنند.

استاندار گیلان بر ضرورت ترویج مصرف چای داخلی در کشور تأکید کرد و افزود: اگر ذائقه مردم را با طعم واقعی و دلنشین چای داخلی آشنا کنیم مطمئناً مردم چای خارجی را کمتر مصرف می کنند.

دکتر نجفی همچنین راه اندازی بازارچه مرزی آستارا را در رونق اشتغال و کاهش قاچاق کالا موثر عنوان کرد وگفت: فرمانداری با کمک دستگاه های ذیربط نسبت به راه اندازی این بازارچه اقدام کند.

در این نشست هر یک از اعضاء به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و با رهنمود و دستورات استاندار گیلان تصمیمات لازم در هر بخش اتخاذ شد.

همچنین در پایان این نشست استاندار گیلان در طی حکمی جان احمد آقایی معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری را به عنوان رئیس کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان معرفی کرد.

Share