حضور فیلم گیلانی در عرصه بین المللی

دو اثر فیلمساز گیلانی به جشنواره فیلم کودک و نوجوان بنگلادش راه یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دو فیلم کوتاه از آثار فیلمساز گیلانی، ابراهیم نعمتیان به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان بنگلادش راه یافت.فیلم های کوتاه «دایی حسین» و «از کنار هم می گذریم» به نویسندگی، تهیه و کارگردانی ابراهیم نعمتیان، فیلمساز گیلانی به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان بنگلادش راه یافت.

دو اثر فیلمساز گیلانی به جشنواره فیلم کودک و نوجوان بنگلادش راه یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دو فیلم کوتاه از آثار فیلمساز گیلانی، ابراهیم نعمتیان به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان بنگلادش راه یافت.فیلم های کوتاه «دایی حسین» و «از کنار هم می گذریم» به نویسندگی، تهیه و کارگردانی ابراهیم نعمتیان، فیلمساز گیلانی به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک دو اثر فیلمساز گیلانی به جشنواره فیلم کودک و نوجوان بنگلادش راه یافت و نوجوان بنگلادش راه یافت.

مستند «دایی حسین» در مدت زمان ۱۰ دقیقه، درباره پیرمرد نوازنده ای است که سعی دارد نواختن ساز قدیمی اش را به جوانان روستا یاد بدهد تا سازش فراموش نشود، اما جوانان روستا هیچ رغبتی برای یادگیری این ساز کهنه ندارند و سازهای الکترونیک را ترجیح می دهند.

فیلم داستانی «از کنار هم می گذریم» نیز در مدت زمان ۲۰ دقیقه ساخته شده که حکایت خانواده ای است که علیرغم با هم بودن، فاصله های بسیاری بین آنهاست.

ابراهیم نعمتیان متولد ۱۳۵۱ رشت است، وی از سال ۷۴ برنامه ساز تلوزیون است که ساخت مستند و سریال های مختلف تلوزیونی برای شبکه استانی باران را در کارنامه خود دارد.

هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان بنگلادش از ۲۴ لغایت ۳۰ ژانویه ۲۰۱۵ (۴ الی ۱۰ بهمن ۹۳) در داکا پایتخت بنگلادش برگزار می شود.

Share