سجاد کاکرودی

دم خروس دولت راستگویان! این بار هم در گیلان

دم خروس دولت راستگویان! این بار هم در گیلان ساعتی پیش از همین پایگاه خبری دیار میرزا خبری منتشر شد که صرف نظر از تحلیل اتفاقی که در آن افتاده است، موجبات تعجب را فراهم نمود … «جلسه ای بامیزبانی مدیرکل اجتماعی استانداری با حضور فرماندار و رییس ارشاد لاهیجان با رسانه های حامی دولت […]

دم خروس دولت راستگویان! این بار هم در گیلان
ساعتی پیش از همین پایگاه خبری دیار میرزا خبری منتشر شد که صرف نظر از تحلیل اتفاقی که در آن افتاده است، موجبات تعجب را فراهم نمود …
۱«جلسه ای بامیزبانی مدیرکل اجتماعی استانداری با حضور فرماندار و رییس ارشاد لاهیجان با رسانه های حامی دولت در گیلان!!»
در این نزدیک به دوسال از عمر دولت جناب روحانی مصادیقی فراوان از انجام کارهایی که به احمدی نژاد نسبت داده می شد(و شاید جایی هم دور از واقعیت نبود)در این دولت نیز دیده شد، مانند دروغگویی،قانون گریزی،تحمل نکردن مخالف(که البته در استفاده از ادبیاتی چون بی سواد،تازه به دوران رسیده،به جهنم و…گوی سبقت از همتای سابق را ربود)،استفاده از مشاوران مساله دار و اصرار به حضور آنان و…، اما حرکتهایی مانند برنامه ایی که ذکر شد با این سازماندهی و بهره گیری از جایگاهای حقوقی به این شکل و ابا نداشتن از طرح آن، بسیار حایز اهمیت است و زنگ خطری برای امت حزب الله خواهد بود.
قصد پیش گویی و قصاص قبل از جنایت را ندارم ولی اینگونه حرکاتی که در حال شکل گیری است و تعداد آن کم هم نیست مانند برنامه چند روز گذشته میرزاکوچک خان مظلوم در دانشگاه گیلان و حاشیه های آن، این مورد را به فهرست فوق اضافه می کند که برخلاف اعتراض مدعیان دولت تدبیر و امید! نسبت به دولت قبل که آنان را متهم به سواستفاده از امکانات دولتی می کردند، خود مشغول اینکارند و برای بهره گیری از آن در انتخابات سال آینده می کوشند.یا اگر این تحلیل بنده هم ناصواب باشد، استفاده از امکانات و جایگاه های حقوقی بدین شکل حقا زیبنده دولت مدعی راستگویان نیست.
مردم شریف و انقلابی ما فراموش نکرده اند که یکی از حقیر ترین دلایل اصحاب فتنه و قبول نکردن رای ملت ، سو استفاده احمدی نژاد از امکانات دولتی از قبیل سهام عدالت، سیب زمینی و…مطرح می شد، بطوریکه دوتن از آنان که امروز وزیر جناب روحانی هستند در محضر مقام معظم رهبری در آن دیدار تاریخی بدان اشاره کردند. حال امروز اتفاقاتی می افتد که بر فرض صحت سو استفاده احمدی نژاد، اصلا قابل قیاس با آن نمی باشد.
از نماینده معظم ولی فقیه در گیلان که در مسایل مختلف با حساسیت به موضوعات می پردازند انتظار این است تا تذکر جدی در این خصوص به مسولین امر بدهند.
_ضروری است این مطلب را بگویم که قصد نگارنده از مقایسه با دولت قبل به هیچ عنوان تایید آن دولت نمی باشد، چراکه زاویه احمدی نژاد از ولایت و نظام دقیقا آنجایی بود که امت حزب الله از دولت های ماقبل و بعدش دیده بوده و می بینند…

التماس,دعا
سجاد کاکرودی.چهار دی ۹۳
پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share