با اعلام اسامی دعوت شدگان به تیم ملی فوتسال بانوان:

دعوت شش بازیکن سپیدرود رشت به تیم ملی فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در مجموع نوزده بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی، نام شش بازیکن از تیم سپیدرود رشت به چشم می خورد که در فوتبال ایران یک رکورد محسوب می شود.شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان بانوان ایران از شش بازیکن تیم فوتسال سپیدرود رشت برای حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی دعوت به عمل آورد.

نام شش بازیکن سپیدرود رشت در لیست تیم ملی به چشم می خورد که در فوتبال ایران یک رکورد محسوب می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در مجموع نوزده بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی، نام شش بازیکن از تیم سپیدرود رشت به چشم می خورد که در فوتبال ایران یک رکورد محسوب می شود.
شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان بانوان ایران از شش بازیکن تیم فوتسال سپیدرود رشت برای حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی دعوت به عمل آورد.نام شش بازیکن سپیدرود رشت در لیست تیم ملی به چشم می خورد که در فوتبال ایران یک رکورد محسوب می شود

بنابراین گزارش برای حضور در این اردو اسامی ۱۹ بازیکن به چشم می خورد که حضور شش بازیکن سپیدرود در این بین حائز اهمیت است.

سارا شیربیگی، نسمیه غلامی، فاطمه شریف، شیما کریمی، مرضیه توفیقی نسب و لیلا خدابنده لو شش بازیکن تیم فوتسال سپیدرود هستند که برای حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی دعوت شدند.

بازیکنان دعوت شده باید عصر روز جمعه ۱۹ دی ماه در کمپ تیم ها ی ملی خود را به کادر سرپرستی معرفی کنند. اردوی فوق تا ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت.

این اردو برای آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران برای حضور پر قدرت در بازی های فوتسال قهرمانی آسیا در سال ۹۴ برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که در میان بازیکنان دعوت شده، باشگاه سپیدرود رشت تنها تیمی است که شش بازیکن از مجموع دوازده بازیکنش به تیم ملی دعوت شده اند.

 سپیدرود رشت در لیگ برتر فوتسال هم با فاصله سه امتیازی از صدر در رتبه سوم جدول جای دارد و از امیدهای کسب مقام قهرمانی این مسابقات به شمار می رود./

Share