انتقاد استاندار گیلان جواب داد

دستور صریح مدیرعامل بانک صادرات مبنی بر تسریع در پرداخت تسهیلات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی ظهر امروز در دیدار با عضو هیئت مدیره بانک صادرات کشور با اشاره به دستور مکتوب صریح و شفاف دکتر پیشرو به مدیر شعب این بانک مبنی بر پرداخت سریع تسهیلات کمیته امداد (ره)، بهزیستی، مسکن روستایی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی گفت : این رویکرد مثبت نسبت به انتقاداتی که در شورای برنامه ریزی و اشتغال از مدیریت استانی بانک صادرات صورت گرفت جای قدردانی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان از مدیرعامل بانک صادرات ایران به دلیل پاسخ شایسته به انتقادات وی از شعبه‌ی استانی این بانک قدردانی کرد.

jpg3019 دکتر نجفی ظهر امروز در دیدار با محمدحسین فتحعلیزاده عضو هیئت مدیره بانک صادرات کشور با اشاره به دستور مکتوب صریح و شفاف دکتر پیشرو به مدیر شعب این بانک مبنی بر پرداخت سریع تسهیلات کمیته امداد (ره)، بهزیستی، مسکن روستایی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی گفت : این رویکرد مثبت نسبت به انتقاداتی که در شورای برنامه ریزی و اشتغال از مدیریت استانی بانک صادرات صورت گرفت جای قدردانی دارد.

دکتر نجفی با بیان اینکه انتظارات ما از بانک ها بیش‌تر از سیاست‌های ابلاغی توسط بانک مرکزی نیست گفت : ما مشکلات بانک‌ها در بخش منابع و مصارف را به خوبی درک می‌کنیم امّا حداقل انتظار ما این بود که عملکرد بانک‌ صادرات استان در سهمیه‌های ابلاغی مربوط به اشتغال مددجویان کمیته‌ی امداد و بهزیستی صفر نباشد.

 استاندار گیلان خاطر نشان کرد : قطعاً با رویکرد مثبتی که در بانک صادرات کشور نشان داده شده است تا پایان سال آمار عملکرد تسهیلات تکلیفی در این بانک رشد چشمگیرمی یابد.

عضو هیئت مدیره بانک صادرات کشور نیز در این نشست اطمینان خاطر داد :بانک صادرات با رویه مثبت در استان در زمینه حمایت از تولید واشتغال عمل خواهد کرد .

محمدحسین فتحعلیزاده افزود : بهتر از گذشته در گیلان عمل خواهیم کرد.

گفتنی است استاندار گیلان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که سیزدهم دی برگزار شد از نحوه عملکرد بانک صادرات استان در پرداخت تسهیلات تکلیفی به شدت انتقاد کرده بود.

Share