محمد آبشک بازیکن جدید ملوان بیان کرد:

در حال حاضر یک ملوانی هستم و نسبت به این تیم و شهر انزلی تعصب دارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد آبشک بازیکنی که نیم فصل اول برای راه‌آهن به میدان می‌ رفت اکنون به ملوان پیوسته است و از آنجایی که قبلا در داماش بازی می‌ کرده، حرف و حدیث زیادی به وجود آمده است.

در حال حاضر یک ملوانی هستم و نسبت به این تیم و شهر انزلی تعصب دارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد آبشک بازیکنی که نیم فصل اول برای راه‌آهن به میدان می‌ رفت اکنون به ملوان پیوسته است و از آنجایی که قبلا در داماش بازی می‌ کرده، حرف و حدیث زیادی به وجود آمده است.در حال حاضر یک ملوانی هستم و نسبت به این تیم و شهر انزلی تعصب دارم

آبشک در مورد اردوی ملوان در کیش گفت: بازی های زیادی انجام دادیم و فشار زیاد بود، مخصوصا روی من که یک هفته از شرایط تمرینات دور بودم و بدنم کمی از سایر بازیکنان عقب تر بود.

او در مورد شرایط نگران کننده تیمش ادامه داد: بالاخره داماش که افتاد ملوان تنها نماینده استان به حساب می‌ رفت ولی من این قول را به شما می‌ دهم که آخر فصل نه تنها جز ۴ تیم انتهای جدول نیستیم بلکه رتبه مان تک رقمی خواهد شد زیرا تیم ما پتانسیل بالایی دارد. درست است که در بازی های دوستانه نتایج خوبی نگرفته ایم اما از لحاظ تیمی و تاکتیک به آن بلوغ لازم رسیده ایم. از نظر تاکتیکی جایگاه ملوان در انتهای جدول نیست. تیم ما از نظر فوتبالی خیلی خوب کار می‌ کند.

آبشک در پایان در مورد حاشیه های اخیر و ناراحتی مردم رشت از او افزود: در حال حاضر یک ملوانی هستم و نسبت به این تیم و شهر انزلی تعصب دارم. به همین خاطر با تمام توانم برای موفقیت تیم تلاش می‌ کنم. من توجهی به فحاشی، حاشیه و حرف و حدیث ها ندارم و تمام تمرکزم را روی فوتبالم و نتیجه گرفتن تیم گذاشتم تا در انتها بتوانم به یک جایگاه خوب برسم. برای من آرامش همسر و بچه ام مهم است و به خاطر آنها زنده هستم و تلاش می‌ کنم که برای آنها نان حلال به خانه ببرم و اینکه دیگران چه می‌ گویند و یا فحاشی می‌ کنند مساله ای نیست که بخواهد من را درگیر خودش کند چون مسائل مهمتری برای فکر کردن وجود دارد./ورزش ۳

Share