رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه

فقط به جامعتین گزارش می‌دهیم/اصولگرایان باید ببینند که آیا می‌‌توانند در جامعه تأثیرگذار باشند یا نه؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو جامعیت روحانیت مبارز با بیان اینکه درباره وحدت اصولگرایان به هیچ‌کس جز جامعتین گزارش نمی‌دهیم، گفت: باید خودشیفتگی‌ها و منیت‌ها را کنار بگذاریم و با یکدیگر توافق کنیم.

حجت الاسلام تقوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو جامعیت روحانیت مبارز با بیان اینکه درباره وحدت اصولگرایان به هیچ‌کس جز جامعتین گزارش نمی‌دهیم، گفت: باید خودشیفتگی‌ها و منیت‌ها را کنار بگذاریم و با یکدیگر توافق کنیم.

حجت الاسلام تقوی حجت‌الاسلام سید رضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور صبح امروز (پنج‌شنبه) طی سخنانی در ششمین کنگره جمعیت ایثارگران که در محل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: تحولات اجتماعی همیشه مدیون انسان‌های مؤثر است، نقش‌آفرینانی که در جامعه از توانایی‌های خودشان به خوبی استفاده کردند، تحولاتی به وجود آوردند، انسان‌هایی که قادر به ایجاد تحول هستند، همگی افرادی هستند که خودشان در ابتدا متحول شده‌اند.

وی افزود: برای تأثیرگذار در جامعه باید توانمند باشیم و از این توانمندی‌ها در زمان و مکان مناسب آن استفاده کنیم یعنی بهره‌وری بهینه از توانمندی‌هایمان داشته باشیم، در تاریخ، انسان‌های نقش‌آفرین فراوانی وجود داشتند، ما اصولگرایان باید ببینیم که آیا می‌‌خواهیم در جامعه تأثیرگذار باشیم یا نه؟ هیچ جمعیت یا گروهی نمی‌خواهد مخاطب واژه‌هایی مانند عدم تأثیرگذاری قرار گیرد، ما می‌خواهیم یک مجموعه مؤثر و اثرگذار باشیم، لذا برای این هدف باید راهی را طی کنیم و شرایطی به وجود آوریم. راه اثرگذاری همگرایی و وفاق و وحدت است.

حجت‌الاسلام تقوی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: تا زمانی که اصولگرایان و احزاب اصولگرا کنار یکدیگر ننشینند و روی مسائل کلی کشور و نظام به توافق نرسند نمی‌توانند تأثیرگذار باشند البته راه دیگری هم ندارند، باید بدانیم راهی غیر از وحدت نداریم لذا بایستی خودشیفتگی و منیت‌ها را کنار بگذاریم، بیاییم همه یکی شویم و با یکدیگر توافق کنیم.

وی با تأکید بر اینکه احزاب می‌‌توانند کلاس تربیت برای افراد مختلف باشند، گفت: ما هیچ راهی نداریم جز اینکه کنار یکدیگر قرار گیریم تا در آینده کشور تأثیرگذار باشیم و به نظام کمک کنیم، اگر می‌‌خواهیم به توصیه‌های مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم، لازم است که وحدت و همدلی را در پیش گیریم، شعار ما این است «همه با هم نه همه با من».

این عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: هر اصولگرایی در هر نقطه‌ای از کشور چه در حزب ما باشد و چه در حزب ما نباشد، همه باید در چارچوب مشخص شده حرکت کنند هرچند ممکن است اختلاف نظرات و اختلاف سلیقه‌هایی هم وجود داشته باشد. مهم این است که همه اصولگرایان با اعتقاد به این چارچوب‌ها در حفظ این معیارها تلاش کنند.

وی ادامه داد: باید دید برای تأثیرگذاری در آینده کشور و خدمت‌رسانی به محرومان جامعه چه اقداماتی باید انجام دهیم، لازم است همگی زیر یک سقف بنشینیم و در مورد موضوعات مختلف یکدیگر را قانع کنیم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه از برگزاری همایش همگرایی اصولگرایان در پنج‌شنبه هفته آینده ۱۸ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در مصلی تهران با حضور آیت‌الله علم‌الهدی خبر داد و گفت: از همین جا از آقای حداد عادل نیز دعوت می‌کنم تا در این همایش حضور یابد و ما را به فیض برساند، از همه دوستان اصولگرا نیز برای حضور در این همایش دعوت می‌‌کنم، اگر می‌‌خواهیم یک مجموعه مؤثر در کشور باشیم باید در کنار یکدیگر باشیم نه در مقابل یکدیگر.

حجت‌الاسلام تقوی در پایان خاطر نشان کرد: ما مقلدان مقام معظم رهبری هستیم و به هیچ‌کس درباره موضوعات مختلف گزارش نمی‌دهیم و اگر قرار باشد گزارشی هم بدهیم فقط به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز گزارش می‌دهیم.

/فارس

Share