در برنامه شب گذشته با ورزش شبکه باران

داداش‌زاده:به خاطر داماش اعتبارم را گذاشتم/رهنما:سپیدرود از بخش ملی استفاده می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در برنامه شب گذشته با ورزش شبکه باران مصاحبه ها و گلایه های هواداران داماش گیلان پخش شد. همچنین افشین وهابی مجری برنامه در تماس و گفتگویی با بهزاد داداش زاده مدیراجرایی جدید داماش و مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به مشکلات تیم داماش گیلان پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در برنامه شب گذشته با ورزش شبکه باران مصاحبه ها و گلایه های هواداران داماش گیلان پخش شد. همچنین افشین وهابی مجری برنامه در تماس و گفتگویی با بهزاد داداش زاده مدیراجرایی جدید داماش و  مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به مشکلات تیم داماش گیلان پرداخت.

ضمن اینکه در بخشی از برنامه نیز پورمحسن مدیرعامل سپیدرود رشت در گفتگویی تلفنی به توضیح در خصوص این تیم و همچنین نحوه کمک های مالی انجام شده به این باشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

داداش زاده: امیدوارم به مانند سپیدرود به داماش هم کمک شود / بازیکنان به خاطر هرندی و شهرشان بازی می کنند

 با خلوص نیت و به خاطر این تیم، هوادارانش و آقای هرندی .۲

داداش زاده با بیان جمله فوق در برنامه با ورزش شبکه باران عنوان کرد: در گذشته اتفاقاتی افتاده است که بین داماش و مسئولین مشکلاتی را به وجود آمده است. بنده آمدم که به فوتبال این شهر کمک کنم و مسئولین استان باید بدانند که جوانان به این تیم اخت گرفته اند و باید به آن کمک کنند.

 وی ادامه داد: اینکه به سپیدرود کمک مالی شود خوب است. باید سپیدرود را بتوانیم به لیگ یک بیاوریم و داماش را به لیگ برتر برسانیم و ملوان را در لیگ برتر حفظ کنند.

وی افزود: اکثر این بازیکنان قراردادشان فکر نکنم به ۱۰-۱۵ میلیون تومان برسد اما به خاطر آقای هرندی و این شهر بازی میکنند. ضمن خسته نباشید به کادرفنی سال گذشته اما می بینید که با حضور بازیکنان طراز اول استان نتوانستند حتی یک برد در ۱۴ بازی بدست بیاورند اما این تیم نتایج خوبی گرفت.

 داداش زاده گفت: من به عنوان یک ورزشکار و پیشکسوت آمده ام. مسئولین از فردا من را بیشتر می بینند و باید بدانند که اگر هر کمکی هم بکنند به جوانان این استان است و امیدوارم همانطور که وقتی مسئولین سپیدرود رفتند و به آنها کمک مالی کردند، به داماش هم این کمک بشود تا هر دوتیم موفق باشند.

 رهنما: قدم های خوبی در راه حل مشکلات داماش برداشته شده است/ سپیدرود از سیستم های غیردلتی استفاده می کند

 از سال گذشته متاسفانه در فوتبال استان دچار رکود شدیم و هم داماش سقوط کرد، هم سپیدرود و ملوان هم که امسال نتوانسته نتایج مناسبی را بدست بیاورد.

۳مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان جمله فوق در برنامه با ورزش شبکه باران در خصوص مشکلات داماش عنوان کرد: سال گذشته درحدی که توانایی داشتیم استان را بسیج کردیم تا به داماش با عدد و ارقامی که اعلام شد کمک هایی را انجام بدهیم.

وی ادامه داد: در خصوص سپیدرود کسانی مثل آقای پورمحسن که در مدیریت این تیم حضور دارند، فعالیت های خوبی دارند و توانسته اند ارتباطات خوبی را با مسئولان مختلف برقرار کنند و از سیستم های غیر دولتی و دربخش های ملی استفاده کنند.

وی افزود: امیدوارم داماش که پرطرفدارترین تیم هم است بتواند از این شرایط هرچه زودتر خارج شود و خوشبختانه قدم های خیلی خوبی هم در این راستا برداشته شده است.

 رهنما در ادامه گفت: بعد از اینکه آقای محسنی اژه ای یک سری دستورات را دادند، دو روز قبل جلسه ای را با حضور آقای الماسخاله و تعدادی از مسئولین سیاسی در اتاق معاونت محترم سیاسی داشتیم تا ضمن پیگیری وضعیت بحران ملوان ببینیم که چطور به داماش می توانیم کمک کنیم و راهکارهایی هم ارائه شد که قدم به قدم در حال پیگیری آن هستیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته هم مبلغی توسط یکی از اسپانسرها که آقای فرماندار معرفی کرده بودند به داماش پرداخت شد. هر چند که برای تیم داماش ناچیز است.

وی در پایان گفت: میدانم که تیم داماش با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و باز هم به داماشی ها و طرفداران پرشورش اعلام می کنم که من در کنار داماش هستم .

پورمحسن: در کمیته المپیک و وزارت ورزش بودجه ای برای ما تصویب شد | از استاندار می خواهیم به سپیدرود توجه ویژه داشته باشد

 درست است که باشگاه سپیدرود خصوصی است اما یک موقعیت اجتماعی را در استان ایجاد می کند و نیاز به کمک همه مسئولین وجود دارد. البته این برای داماش و ملوان هم صدق می کند که ظرفیت خوبی برای استان دارند.

 مدیرعامل سپیدرود در خصوص کمک های مالی که گفته می شود از سوی مسئولین به سپیدرود شده است، عنوان کرد: تا به امروز هیچ مسئولی به ما کمک نکرده است، به غیر از دکتر تامینی که در مجمع هیات مدیره ما هستند.

وی ادامه داد: جناب آقای مهندس کوچکی نژاد هم بنده با ایشان رفتیم تهران خدمت آقای کیومرث هاشمی در کمیته ملی المپیک و همینطور آقای مناف هاشمی پشتیبانی وزارت ورزش و یک بودجه قابل توجهی در آنجا مصوب شد که برای ما قابل ارزش است و لازم می دانم که در اینجا از آقای مهندس کوچکی نژاد تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: از همه مسئولین می خواهیم که و چه برای سپیدرود و چه برای تمام باشگاه های استان قدم بردارند.

 پورمحسن گفت: هفته آینده هم می خواهیم خدمت آقای استاندار محترم برسیم و از ایشان هم میخواهیم که به این تیم ریشه دار گیلان که ریشه در خانه تک تک مردم استان دارد توجه ویژه ای داشته باشند.

وی در پایان گفت: خبری خوشی را برای هواداران دارم و آن این است که ما کمیته اقتصادی تشکیل داده ایم و در فصل آینده اصلا مشکلی نخواهیم داشت./وارش اسپرت

Share