سرمربی سابق تیم ملی کاراته و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان

خواهرزاده من تمامی انتخابی ها را برد و عضو تیم ملی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تیم های ملی مردان و زنان کاراته ایران در مسابقات جهانی که ماه قبل در برمن آلمان برگزار شد، نتایج قابل قبولی کسب کردند. اما قبل از اعزام ملی پوشان کشورمان، حواشی زیادی اطراف این تیم رخ داد که شاید مهمترین آن، استعفای مسعود رهنما سرمربی تیم ملی بود. حالا چند هفته بعد از این رقابت ها و در حالی که در این مدت انواع و اقسام افشاگری ها را در تیم ملی می بینیم، رهنما در مورد اتفاقات رخ داده صحبت کرد.

خواهرزاده من تمامی انتخابی ها را برد و عضو تیم ملی شد/این حق سرمربی است که کاپ را نزد خودش نگه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تیم های ملی مردان و زنان کاراته ایران در مسابقات جهانی که ماه قبل در برمن آلمان برگزار شد، نتایج قابل قبولی کسب کردند. اما قبل از اعزام ملی پوشان کشورمان، حواشی زیادی اطراف این تیم رخ داد که شاید مهمترین آن، استعفای مسعود رهنما سرمربی تیم ملی بود. حالا چند هفته بعد از این رقابت ها و در حالی که در این مدت انواع و اقسام افشاگری ها را در تیم ملی می بینیم، رهنما در مورد اتفاقات رخ داده صحبت کرد.خواهرزاده من تمامی انتخابی ها را برد و عضو تیم ملی شد/این حق سرمربی است که کاپ را نزد خودش نگه دارد

ماحصل مصاحبه با سرمربی سابق تیم ملی کاراته و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان را می خوانید:
آینده حقایق بیشتری را روشن خواهد کرد
کسانی که در این مدت برعلیه من صحبت کرده اند، در مورد تک تک موارد مطرح شده احساس حق می کنم. هرچند که شرایط آینده، حقایق بیشتری را آشکار خواهد کرد.

برای این که تیم روی زمین نماند، سرمربیگری را قبول کردم
من از سرمربیگری تیم ملی استعفاء ندادم، بلکه معتقد بودم مسئولیت تیمی که من انتخاب نکردم و این انتخاب از روی عدالت نیز نبوده را قبول نمی کنم. با این حال، برای این که تیم روی زمین نماند، سرمربیگری تیم ملی را قبول کردم.

چرا باید حذف شده های اینچئون عازم جهانی شوند؟
این همه از مسائل جزئی و حاشیه ها صحبت شد، اما آیا کسی از کادر فنی این سئوال را پرسید که حسین سمندر و سجاد گنج زاده که هر دو در بازی های آسیایی حذف شدند، چرا باید بدون انتخابی فیکس تیم ملی شده و به مسابقات جهانی اعزام شوند؟

از این جا مصاحبه ها برعلیه من شروع شد
در آن زمان، من گفتم اگر قرار باشد بازنده ها در انتخابی شرکت نکنند، باید این قضیه در مورد هر دو رعایت شود. بعد از گفتن این صحبت ها بود که مصاحبه ها علیه من شروع شد. در حالی که من از حق و عدالت دفاع کردم.

بدهکاران، طلبکار شده اند
الان بدهکاران، طلبکار شده اند و طلبکارها بدهکار. چرا کسی نپرسید سعید حسنی پور به چه دلیل باید با ۲۶ سال سن از تیم ملی خداحافظی کند؟

خواهرزاده من تمامی انتخابی ها را برد و عضو تیم ملی شد
درست است که حسنی پور خواهرزاده من است، اما در تمامی انتخابی ها با اقتدار برد و عضو تیم ملی شد. اما باز هم گفتند نفر بازنده هم باید در تیم ملی باشد.

دیگر نتوانستم سکوت کنم
به دلیل این که حسنی پور خواهرزاده من است و البته به خاطر مصالح ملی، سکوت کردم. اما وقتی دیدم در تیم ملی مسئولیتی ندارم، ترجیح دادم دیگر سکوت نکنم.

سعید را به خاطر ۱۵۰ سکه به اینچئون نبردم
گفتند به خاطر این که سعید ۱۵۰ سکه پاداش وزارت ورزش را بگیرد، فیکس تیم ملی شده. این از آن حرف های خنده دار است. او با اقتدار انتخابی ها را برد و عضو تیم ملی شد و در اینچئون هم طلا گرفت. ضمنا سعید هم مثل بقیه مدال آوران بازی های آسیایی اینچئون، هنوز سکه هایش را نگرفته و تا الان هم خبری از سکه نیست.

زمین حق حسنی پور است
این را هم گفتند که چون من مدیرکل ورزش استان گیلان هستم، برای حسنی پور یک قطعه زمین گرفته ام. آیا یک قهرمان که در بازی های مهمی مثل اینچئون طلا گرفته، حق ندارد یک قطعه زمین بگیرد؟

چرا در مورد وزن ۸۴ کیلو صحبت نمی کنند؟
در مورد همه چیز صحبت کردند، اما این را نگفتند که چرا در شرایطی که در تاریخ کاراته ایران بهترین مدال ها را در وزن ۸۴ کیلوگرم به دست آورده ایم، در اینچئون و جهانی نتوانستیم مدال های مان را تکرار کنیم؟

گنج زاده هم سال گذشته کاپ را به اسلامشهر برد
سال قبل، سجاد گنج زاده کاپ قهرمانی آسیا را به شهر خودش اسلامشهر برد، اما کسی چیزی نگفت. آن هم در شرایطی که گنج زاده نفر هفتم وزن خودش بود.

به بازیکن انفرادی چه ربطی دارد؟
اصلا به بازیکن کومیته انفرادی چه ربطی دارد که در مورد کاپ کومیته تیم نظر بدهد؟ آیا سرمربی تیم ملی این حق را ندارد که کاپ را با خود ببرد؟

این حق سرمربی است که کاپ را نزد خودش نگه دارد
شاید دوستان نمی دانند که در همه جای دنیا، سرمربی یک تیم می تواند کاپ قهرمانی تیم را برای خود نگه دارد. ابن حق من است که کاپ را با خودم به رشت بیاورم. ضمن این که این کار را با هماهنگی فدراسیون انجام دادم.

نگفتم بچه ها مدال های شان را بدهند تا کاپ را برگردانم
فلان مجری رادیو گفته بود که رهنما گفته اگر بچه های تیم ملی مدال های شان را به من بدهند، من هم کاپ را برمی گردانم! آیا واقعا سرمربی تیم ملی این قدر بی خرد است که چنین حرف هایی بزند؟

با ۵ طلا در آسیا دهان مجری مغرض رادیو را بستم
همین آقای مجری رادیو، قبل از مسابقات قهرمانی آسیا که در امارات برگزار شد، گفت: کاراته ایران در این رقابت ها نابود می‌شود. اما به لطف خدا با ۵ مدال طلا مقتدرانه قهرمان آسیا شدیم. با این عملکرد دهان این مجری مغرض را بستم./ایلنا

Share