خبرنگار آلمانی در میان داعش + تصاویر

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خبرنگار ۷۴ ساله آلمانی که در میان عناصر تروریستی داعش حضور داشت گفت: برای نابودی داعش باید کل موصل ویران شود. «یورگن تدنهوفر» خبرنگار آلمانی که با مجوزی که از «ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده داعش گرفت در مناطق تحت سلطه این گروه تکفیری حضور پیدا کرد.رهبر […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خبرنگار ۷۴ ساله آلمانی که در میان عناصر تروریستی داعش حضور داشت گفت: برای نابودی داعش باید کل موصل ویران شود.

«یورگن تدنهوفر» خبرنگار آلمانی که با مجوزی که از «ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده داعش گرفت در مناطق تحت سلطه این گروه تکفیری حضور پیدا کرد.رهبر گروه تروریستی داعش در مجوزی که مُهر کرده به نیروهای خود دستور داده است که از این خبرنگار آلمانی و تیم همراهش مراقبت کنند.خبرنگار ۷۴ ساله آلمانی که به تازگی از شهر موصل برگشته است تروریست‌های داعش را خطرناک‌تر از آن‌چیزی که فکر می‌کنند عنوان کرد و گفت تلاش می‌کرده سرنوشتی مانند «جیمز فولی» خبرنگار آمریکایی که به دست داعش ذبح شد پیدا نکند.

وی افزود: طی این روزها می‌دیدم که صد‌ها نفر افراطی از گوشه و کنار دنیا می‌آیند به داعش ملحق می‌شدند.

یورگن آمار تروریست‌های داعش در موصل را پنج‌هزار نفر عنوان کرد و گفت برای نابودی داعش باید کل موصل ویران شود.

خبرنگار آلمانی در ادامه با اشاره به کشتار اقلیت‌های دینی در موصل گفت: کشتار این اقلیت‌ها بزرگ‌ترین پاکسازی قومی در طول تاریخ بشریت است.

/ابنا
Share