حمله خمپاره‌ای تکفیری ها به حرم امامین عسکریین(ع)+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «علی‌اکبر کاظمی» معاون فرهنگی روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) دقایقی پیش تروریست‌های تکفیری در اقدامی بی‌شرمانه یک گلوله خمپاره به محوطه حرم امامین عسکریین(ع) شلیک کردند. وی ادامه داد: در این اقدام تروریستی خمپاره به بهداری حرم اثابت کرد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «علی‌اکبر کاظمی» معاون فرهنگی روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) دقایقی پیش تروریست‌های تکفیری در اقدامی بی‌شرمانه یک گلوله خمپاره به محوطه حرم امامین عسکریین(ع) شلیک کردند.

photo_2015-01-01_21-27-48وی ادامه داد: در این اقدام تروریستی خمپاره به بهداری حرم اثابت کرد و دو نفر شهید و شماری نیز مجروح شدند.

کاظمی تصریح کرد: یکی از شهدا از خادمین حرم و یک نفر دیگر از زائران بوده است که هیچ‌کدام از این شهدا و مجروحان ایرانی نبوده‌اند.

معاون فرهنگی روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: تمام نیروهای ستاد بازسازی عتبات عالیات در سامرا و در حرمین امامین عسکریین (ع) در سلامت کامل به سر می‌برند.

Share