سردار سلامی در مراسم بزرگ طلایه‌داران بصیرت گیلان

حماسه ۹ دی نشان دادن صدق ملت در وفاداری به ولایت بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حماسه ۹ دی را نشان دادن صدق ملت در وفاداری به ولایت دانست و گفت: مردم در دفاع از حریم ولایت آگاهانه ایستادند و برای دفاع از دستاوردهای انقلاب حماسه افریدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حماسه ۹ دی را نشان دادن صدق ملت در وفاداری به ولایت دانست و گفت: مردم در دفاع از حریم ولایت آگاهانه ایستادند و برای دفاع از دستاوردهای انقلاب حماسه افریدند.

IMG_4364سردار حسین سلامی دقایقی پیش در اجتماع بزرگ یوم‌الله ۸دی مردم این شهرستان با گرامیداشت حماسه ۹دی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری سکان‌دار کشتی مسلمانان برای رسیدن به سعادت هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گیلان، افزود: خوشحالم که امروز در جمع مردم عاشورایی گیلان به عنوان خط‌شکنان فتنه ۸۸ با خلق حماسه ۸دی حضور دارم، ملت در حماسه ۸ و ۹ دی با شهدای کربلا همراه شدند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حماسه ۹ دی را نشان دادن صدق ملت در وفاداری به ولایت دانست و گفت: مردم در دفاع از حریم ولایت آگاهانه ایستادند و برای دفاع از دستاوردهای انقلاب حماسه افریدند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه حماسه ۹دی، دفاع مقدس فشرده و متراکم بود، افزود: مردم گیلان پیشقراولان حماسه ۹دی در کشور هستند و بصیرانه در مقابل فتنه‌گران ایستادند

وی با بیان اینکه مردم در حماسه ۹ دی، مصداقی از نصرت‌های الهی شدند، تصریح کرد: هوشیار، تعصب و حضور ملت در حماسه ۸ و ۹دی ناشی از ذهن ملت از تاریخ اسلام است، ملت از واقعه تلخ تنها ماندن امام علی(ع) و وقایعی که بر امام حسن(ع) اتفاق افتاد درس عبرت گرفتند و ولی خدا را در فتنه ۸۸ تنها نگذاشتند.

جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ملت در آزمون مشابه صدر اسلام قرار گرفتند و در تمامی وقایع انقلاب همراه ولایت بودند و ایستادند و از حکمت‌ها، هدایت‌ها و شخصیت امام و نایب امام بهره برده و از حریم ولایت دفاع کرده‌اند.

سردار سلامی عامل اصلی شکست مسلمانان در تاریخ را نشأت گرفته از  ظلمت ترس دانست و گفت: مردم دریافتند که هر موقع پشت سر عالمان حرکت کردند و ولایت‌مدار بودند بر مستکبران پیروز شدند.

وی تصریح کرد: ملت با درس از مشرطیت، تحریم تنباکو، انقلاب اسلامی، حصر اقتصادی و فتنه ۸۸ پذیرفته‌اند که هرگاه پشت ولی فقیه و عالمان بودند پیروز شدند و مایه یأس دشمن بوده‌اند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: از تاریخ ۳۶ ساله انقلاب آموختیم تنها عاملی که ملت را از بردگی نجات داد و به آن عظمت و اعتبار جهانی بخشید و سبب درخشش خورشید اسلام بر سرزمین ما شد پشتیبانی و همراهی با ولایت فقیه است.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه ایران تنها کشوری است که لحظه‌ای حاکمیت غیرمومنی را برخود نپذیرفته است، گفت: به مدد اندیشه‌های نورانی وحی و تجربیات زمینی این حقیقت برای همه مشخص شده که ملت ایران شکست ناپذیر بوده و عاملی که سبب شکست ۴ دهه استکبار در ایران شده صبر و شکیبایی و گوش‌به فرمان ولی بودن مردم است.

ولایت‌فقیه باطل‌السحر استکبار است

IMG_4365وی با بیان اینکه ولایت‌فقیه باطل‌السحر استکبار است، افزود: آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی در فتنه ۸۸ در برابر شعور و آگاهی مردم تلاش کردند ولی با بصیرت مردم شکست خوردند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه استکباری که از ایستادگی ملت شکست خورده بود، دنبال یک فرصت تاریخی بود تا آخرین سناریوی خود را علیه مردم پیاده کند، خاطرنشان کرد: دشمن با تمام تلاش‌هایش در فتنه ۸۸ شکست خورد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه سردمداران فتنه بزرگ داخلی به دنبال سرقت آرای مردم بودند، گفت: سران فتنه با اهرم خشونت به دنبال برهم زدن ثبات کشور بودند و می‌خواستند آرای مردم را با خشونت بدزدند و اعتماد ملت به ولایت را ازبین برده و  بذر نفاق در دل مردم بکارند.

وی با تأکید بر اینکه آن‌ها می‌خواستند در قلب‌های مردم اثر بگذارند، افزود:  در حالیکه با یک جهش تاریخی و مشارکت ۸۵ درصدی حضور ملت در انتخابات، ایران در صدر نظام‌های مردم سالاری قرار گرفته بود، فتنه‌گران به دنبال تضعیف ولایت فقیه بودند و می‌خواستند نظام ولایی را به نظام مطلوب سیاسی غربی‌ها تبدیل کنند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ دو خط انتخابات باهم همراه شدند، تصریح کرد: آثار فتنه ۸۸ ویرانگرتر از دوران دفاع مقدس بود و ما در جنگ تحمیلی با ائتلاف سیاسی کشورهای خارجی در مقابله بودیم و در فتنه در برابر ائتلاف سیاسی و فرهنگی و اقتصادی فتنه‌گران داخلی و دشمنان خارجی قرار گرفتیم.

سردار سلامی تأکید کرد: اگر ظرفیت بالای ولایت و آگاهی و بصیرت ملت نبود، فتنه ۸۸ تمام دستاوردهای نظام را از ملت می‌گرفت و تاریخ کشور را به دست بیگانگان می‌سپرد.

وی با تأکید بر اینکه ما در جنگ تحمیلی عملیات‌های بدر، خیبر ، والفجرها و کربلاها انجام دادیم تا به عزت بین‌المللی رسیدیم، گفت: تمام آن تراکم مقاومت ۸ ساله را ملت در یک راهپیمایی عاشورایی در حماسه ۸ و ۹ دی به نمایش گذاشتند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه عشق به جهاد و جانبازی و دفاع از ارزش‌های انقلاب برای مردم اصل و جوهر حیات شد و حماسه آفرینی کردند، تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری  ملت باطل‌السحر فتنه شدند و دشمن در فتنه ۸۸ دفن شد.

سردار سلامی تصریح کرد: در حماسه ۸ و ۹ دی نشاط و شادبی به جامعه برگشت و به جهانیان نشان دادیم که ملت ایران ساده لوح نیستند و گوش و عقلشان را به بیگانگان نمی‌سپارند و مصمم هستند تا آخر از آزادی و شکوه انقلابشان و امامشان دفاع کنند.

وی با بیان اینکه یوم الله ۹ دی یک روز الهی و ماندگار بود که در بستر زمان حرکت کرده و تفکر نسل های آتی را می سازند، افزود: سران فتنه در وجدان عمومی یک ملت محاکمه شدند.

سلامی تأکید کرد: سران فتنه در ذهن ملت جزو اعدام شدگان هستند و ملت کسانی که قصد مصادره انقلاب را به نفع دشمن داشتند را نمی بخشند و برای آن عفو و بخششی قائل نیستد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: ۲۰۰ هزار جوان در هشت سال جنگ تحمیلی شهید شدند که نخل قامت ملت در جهان قد بکشد ولی سران فتنه برای قدرت به ملت خیانت کردند.

سردار سلامی با تصریح بر اینکه فصل برده‌داری مستکبران به برکت انقلاب تمام شده و امروز از همیشه قدرتمندتریم و با قدرت‌های بزرگ در حال رقابتیم، گفت: راه‌ جهاد به روی مسلمانان باز شده و جهان در حال تغییر موازنه قدرت به نفع اسلام است.

وی با اشاره به راهپیمایی ۲۰ میلیونی در اربعین حسینی، افزود: راهپیمایی ۲۰ میلیونی اربعین تجلی نفوذ انقلاب اسلاب اسلامی در جهان بود.

/تسنیم

Share