سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان خبر داد:

حضور حامد زمانی در لاهیجان به مناسب جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) با حضور حامد زمانی خواننده آهنگ های انقلابی در لاهیجان برگزار می شود.شاهین جهانگیری در گفت و گویی افزود: این برنامه در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه مورخ ۱۷ دی در سالن ورزشی شهدای لاهیجان برگزار می شود.

حضور حامد زمانی در لاهیجان به مناسب جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) با حضور حامد زمانی خواننده آهنگ های انقلابی در لاهیجان برگزار می شود.
شاهین جهانگیری افزود: این برنامه در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه مورخ ۱۷ دی در سالن ورزشی شهدای لاهیجان برگزار می شود.حضور حامد زمانی در لاهیجان به مناسب جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)

وی اضافه کرد: این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، بسیجیان و با حمایت و پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فرمانداری، سپاه پاسداران ناحیه لاهیجان، نیروی انتظامی، شهرداری و اتاق اصناف لاهیجان، اداره ورزش و جوانان و با  همکاری موسسه فرهنگی و هنری فرهنگستان گیلان و حمایت چای کارمین توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم با حضور امام جمعه، نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان و مدیران استانی برگزار می شود و این نخستین اجرای حامد زمانی در شرق گیلان می باشد.

جهانگیری افزود: در طول یک سال گذشته کنسرت های موسیقی پاپ و سنتی و اجرای جنگ های شادی باعث شادابی و نشاط اجتماعی در شهر لاهیجان شد و این برنامه نیز با هدف جلب رضایت طرفداران سبک موسیقی حامد زمانی با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری همه دستگاههای اجرایی و نهاد های شهرستان برگزار می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: لاهیجان شهرستانی فرهنگی است که دارای پتانسیل های زیادی برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری بوده و هنرمندان متعهد زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که جای دارد از این همه علاقه و عشق به هنر حمایت شود و ما هم تمام سعی خود را بکار خواهیم بست تا شرایط لازم را برای آماده کردن زیر ساخت ها و فضاهای فرهنگی و هنری انجام دهیم.

Share