حضور استاندار و فرمانداران گیلان در نماز جمعه شهرستان ماسال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار امروز در ماسال با اشاره به سه برابرشدن تخصیص اعتبارات عمرانی در گیلان گفت :با تخصیص ۷۵درصد اعتبارات عمرانی اجرای پروژه های عمرانی شتاب گرفته است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار امروز در ماسال با اشاره به سه برابرشدن تخصیص اعتبارات عمرانی در گیلان گفت :با تخصیص ۷۵درصد اعتبارات عمرانی اجرای پروژه های عمرانی شتاب گرفته است .

jpg2886 دکتر محمد علی نجفی ظهر امروز پس از شرکت در گردهمایی فرمانداران در ماسال به همراه جمعی از مدیران استان در نماز جمعه این شهر حضور یافت و در جمع نمازگزاران گفت: مجموع اعتبارات عمرانی امسال ۸۲۲ میلیارد تومان است که ۷۵ درصد آن از ابتدای امسال تا کنون تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته میزان تخصیص اعتبارات عمرانی ۱۸ درصد بود گفت: ۳ برابر شدن اعتبارات عمرانی نشانه ای از شتاب بخشیدن اجرای پروژه های استان در دولت تدبیر و امید است.

وی با بیان اینکه درآمدهای نفتی به عنوان اصلی ترین محل تامین بودجه در ماههای اخیر به شدت کاهش یافته است گفت: به رغم این محدودیت دولت با کاهش هزینه های جاری و صرفه جویی تلاش دارد هر چقدر که می تواند به اعتبارات عمرانی و ساخت و ساز ها بپردازد.

 دکتر نجفی خاطر نشان کرد: تخصیص این اعتبارات جدا از اعتبارات جاری و سرمایه گذاری های بخش خصوصی است.

وی همچنین با تاکید بر توسعه ی شهرستان ماسال خاطر نشان کرد: ۶۰ کیلومتر از راه های روستایی ماسال در قالب تفاهم نامه ای که امضاء شده است آسفالت می شود.

وی با اشاره به تعداد بالای نمازگزاران ماسال گفت: امسال ۲۰۰ میلیون تومان هم برای ساخت مصلی این شهرستان اختصاص یافته است.

 دکتر نجفی با اشاره به ضرورت جبران خسارت سیل در ماسال و اجرای پروژه دفع آبهای سطحی به اهمیت توسعه گردشگری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توسعه گردشگری معیشت مردم نیز بهبود می یابد.

وی همچنین بر ضرورت پرداختن به مسائل و مشکلات فرهنگی به عنوان دغدغه های رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: بسیاری از این ناهنجاری ها در مشکلات اقتصادی و معیشتی ریشه دارد.

 امام جمعه ماسال نیز در جمع نمازگزاران سفر استاندار به این شهرستان را منشا خدمات عنوان کرد و گفت: ماسال از جمله شهرستانهای محروم  محسوب می گردد  که رفع مشکلات آن نیازمند توجه ویژه ی مسئولان است.

شایان ذکر است استاندار گیلان به اتفاق معاونین استاندار و فرماندار ان پیش از شرکت در نماز جمعه با حضور در گلزار شهدا ضمن نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ ۱۳۷ شهید شهرستان ماسال ادای احترام کردند.

Share