مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حریم نماینده ولی فقیه در گیلان حفظ شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اعتقاد به عقل و وحی تاکید کرد و گفت: نباید از خطوط قرمز عبور کرد و اگر از خطوط قرمز عبور کنیم ممکن است به قدرت برسیم اما این قدرت باطل است.

۱۳۹۳۰۳۲۰۰۰۰۸۹۸_PhotoAبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اعتقاد به عقل و وحی تاکید کرد و گفت: نباید از خطوط قرمز عبور کرد و اگر از خطوط قرمز عبور کنیم ممکن است به قدرت برسیم اما این قدرت باطل است.
حجت‌الاسلام علی سعیدی پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه قدس گیلان در محل حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) با تاکید بر وحدت نیروهای انقلابی اظهار کرد: احساس می‌شود در جامعه اصولگرایی گیلان بگومگوهایی وجود دارد و باید تمام نیروها در خدمت انقلاب اسلامی باشند.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهادی مستقل عنوان کرد و افزود: هر مجموعه‌ای تلاش می‌کند سپاه را به طرف خود ببرد اما سپاه حزب نیست.

سعیدی با بیان اینکه سپاه تفکر حزبی ندارد، تصریح کرد: سپاه تفکر اصولی دارد و امام (ره) و پس از ایشان امام خامنه‌ای را حجت خدا می‌داند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همسویی مواضع بعضی از احزاب با این ارگان اشاره کرد و گفت: انقلابی بودن جزو ذات سپاه است ضمن اینکه به گروه‌های مختلف احترام می‌گذاریم.

وی با اشاره به اینکه احزاب سیاسی پیرو امام (ره) و مقام معظم رهبری را با خود همسو می‌دانیم، بیان کرد: دست سپاه به طرف تمام نیروهای دلسوز و انقلابی بلند است و در مسیر قله ولایت باید گوش به فرمان ولایت باشیم.

*حریم نماینده ولی فقیه در گیلان حفظ شود

سعیدی بر کاهش اختلاف بین نیروهای ارزشی در گیلان تاکید کرد و یادآور شد: حریم بزرگان و نماینده ولی فقیه در استان باید حفظ شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به مشکلات اساسی جهان اسلام اشاره کرد و افزود: امام (ره) با مطالعه دنیای اسلام مانند طبیبی حاذق مشکلات را آسیب‌شناسی کردند.

وی نخستین مشکل اسلام را تجزیه دانست و خاطرنشان کرد: استعمار برای تجزیه اسلام نقشه کشید و دشمنان امپراطوری عثمانی و ایران را تجزیه کردند.

سعیدی مهره‌سازی توسط استعمار را دومین مشکل جهان اسلام خواند و اظهار کرد: امام (ره) به این نتیجه رسید دشمنان به‌دنبال مهره‌سازی در دنیای اسلام هستند و این امر همچنان ادامه دارد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قطر ۱۱ میلیارد دلار در قبال سوریه، عراق و … هزینه کرده است، تصریح کرد: بعضی از کشورهای منطقه به نیابت از آمریکا می‌جنگند.

وی مذهب‌سازی و دین‌سازی را سومین عامل مشکل جهان اسلام برشمرد و بیان کرد: بهایی‌گری در ایران، وهابی‌گری در عربستان و … هنوز ادامه دارد.

سعیدی با اشاره به اینکه مذهب‌سازی برای مخلوط کردن اصل دین است، گفت: اختلاف بین فرق اسلامی از دیگر مشکلات جهان اسلام است و اختلاف‌ها تنها مربوط بین شیعه و سنی نبوده و استکبار به دنبال اختلاف بین تمام فرق اسلامی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به راه‌اندازی جنگ تمدنی بین مذاهب اسلامی توسط دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: استعمار رژیم جعلی صهیونیستی را برای اختلاف بین قاره آسیا و آفریقا ایجاد کرده است.

*ایران اسلامی پرچمدار اسلام ناب

وی با بیان اینکه امام (ره) موضوع اتحاد اسلام را مطرح کرد، افزود: ایران اسلامی پرچمدار اسلام ناب در جهان است.

سعیدی به ظهور سه نوع اسلام اشاره کرد و گفت: استکبار اسلام افراطی وهابی‌گری در عربستان، اسلام سکولاریزه شده در ترکیه و اسلام شیعیان افراطی را معرفی کرده و خطر اسلام شیعه افراطی کمتر از وهابی‌گری نیست.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توهین به مقدسات اهل سنت و ترویج عزاداری خشن را از ویژگی‌های شیعه افراطی ایجاد شده توسط استکبار عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه موشک استفاده شده در غزه علیه رژیم صهیونیستی با تفکر اهل بیت (ع) همخوانی دارد، تصریح کرد: موضوع مذکور در راستای خدمت به اهل بیت است.

سعیدی به مقابله مقام معظم رهبری در برابر فتنه‌های دنیای استکبار و داخل کشور اشاره کرد و یادآور شد: امروز جهان اسلام نیاز به جنگ بین مذاهب ندارد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند همبستگی است، اظهار کرد: خطر جدی است و استکبار تاکنون ده‌ها مرتبه برای از بین بردن انقلاب اسلامی وارد عرصه شده است.

وی به عوامل زایش قدرت و اقتدار در جامعه از نگاه امام علی (ع) اشاره کرد و افزود: تمرکز اراده مردم بر محور واحد موجب ایجاد قدرت می‌شود.

سعیدی با اشاره به اینکه زایش قدرت با پیروی از مردم از حق تحقق پیدا می‌کند، بیان کرد: سالم انجام دادن امور در زایش قدرت حائز اهمیت است و اگر عالی‌ترین افراد در راس امور باشند اما دستگاه‌ها به وظیفه خود به درستی عمل نکنند موجب ایجاد فساد می‌شود و این موضوع در کاهش مقبولیت نظام تاثیرگذار است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اعتقاد به عقل و وحی تاکید کرد و گفت: نباید از خطوط قرمز عبور کرد و اگر از خطوط قرمز عبور کنیم ممکن است به قدرت برسیم اما این قدرت باطل است.

وی با بیان اینکه تصدی‌ها باید به اهلش سپرده شود، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی نمی‌توان هر پستی را به افراد واگذار کرد و پست و مقام امانت است و نیاز به مراقبت دارد.

/فارس

Share