آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در دیدار با راهداران گیلان

حذف و کاهش سرعت‌گیرها در جاده‌های مواصلاتی گیلان اقدام مناسبی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر تخصیص اعتبار ویژه برای آزادراه این استان، گفت: ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت به قزوین تکمیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر تخصیص اعتبار ویژه برای آزادراه این استان، گفت: ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت به قزوین تکمیل شود.حذف و کاهش سرعت‌گیرها در جاده‌های مواصلاتی گیلان اقدام مناسبی است

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار با راهداران گیلان، اظهار داشت: راهداران سفیران نجات در راه‌ها هستند و راهداری از شغل‌های سخت در جامعه است.

وی با بیان اینکه از عملکرد راهداران گیلان راضی هستیم، افزود: راهداری استان در خدمت بی‌منت به مردم پیشتاز بوده و خدماتشان برای مردم در سراسر گیلان ملموس است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر تکریم راهداران، گفت: از خدمات‌رسانی راهداران چه در مدیریت بحران از جمله برف سال گذشته و چه در وضعیت عادی کمال تشکر و رضایت را دارم.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی گیلان باید به صورت مستمر بهسازی و نوسازی شود، تصریح کرد: حذف و کاهش سرعت‌گیرها در جاده‌های مواصلاتی گیلان اقدام مناسبی است که راه و شهرسازی گیلان به ویژه در محور سراوان به رشت آن را اجرا کرده است.

وی با اشاره به مسافرخیز بودن گیلان، خاطرنشان کرد: نیازمند محورهای مواصلاتی ایمن و مطمئن برای پذیرایی و استقبال از میهمانان و گردشگران هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر تخصیص اعتبار ویژه برای آزادراه این استان، گفت: ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت به قزوین در جنوب گیلان تکمیل شود.

آیت‌الله قربانی تکمیل آزادراه گیلان را سبب حذف گره ترافیکی در سفرهای گردشگران به استان دانست و تصریح کرد: این پروژه سال‌هاست که در حال اجرا بوده و باید در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد./تسنیم

Share