به مناسبت پاسداشت نهم دی ماه

جوانان اصولگرای گیلان در مسجد بادی الله رشت گردهم آمدند +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت پاسداشت نهم دی ماه، روز بصیرت و سالگرد حماسه عظیم مردمی در حراست از نظام و ولایت، نشست جوانان اصولگرای گیلان با حضور فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مجموعه مختلف فعال استان گیلان در مسجد بادی الله رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت پاسداشت نهم دی ماه، روز بصیرت و سالگرد حماسه عظیم مردمی در حراست از نظام و ولایت، نشست جوانان اصولگرای گیلان با حضور فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مجموعه مختلف فعال استان گیلان در مسجد بادی الله رشت برگزار شد.

 photo_2014-12-31_00-08-27در این نشست که با حضور جوانان ولایی  مجموعه های  مختلف شامل احزاب؛ هیاتها؛ سایتها؛ نشریات و تشکلهای دانشجویی برگزار شد، حاضرین در جهت همگرایی، هم افزایی، وحدت و تشکیل شورای هماهنگی جوانان مومن و انقلابی استان گیلان تبادل نظر کردند.

در این نشست صمیمی ده نفر از جوانان حاضر با بیان دغدغه های خود نسبت به حرکت جریان اصولگرایی و ضرورت وحدت و همگرایی اصولگرایان استان تاکید کرده و ضمن بررسی آسیب های رخدادهای سیاسی دو دهه اخیر، به ارزیابی فرصتها و ظرفیت های نسل جوان اصولگرای گیلان پرداختند.

همچنین پیشنهاداتی در خصوص روند تداوم برنامه ها و اقدامات بر اساس اصول معرفی شده از سوی مقام معظم رهبری در تبیین شاخصهای اصولگرایی از سوی برخی از سخنرانان جلسه مطرح شد.

در این نشست که جمعی از پیشکسوتان جریان ولایی و اصولگرای گیلان نیز در آن حضور یافته بودند، اختلافات سلیقه ای جریانهای سیاسی اصولگرای استان گیلان مورد نقد و بررسی قرار گرفت و راهکارهایی در زمینه ارتباط بهتر جبهه مومنانه جوانان انقلاب اسلامی در سطح استان گیلان مطرح شد.
photo_2014-12-31_00-08-02

لزوم ایجاد شورای هماهنگی جوانان اصولگرا و ولایی گیلان، لزوم احترام و تعامل، ارتباط و کسب رهنمود و همیاری با بزرگان و دلسوزان اصولگرایی در استان، برنامه ریزی جهت دیدار با بزرگان معنوی، اجرایی و نهادهای انقلابی جهت کسب رهنمود و اعلام آمادگی جهت تحقق فضای آرمانی و اخلاق سیاسی با ملاکهای مقام معظم رهبری از دیگر موضوعات مطرح شده در بین صحبت های سخنرانان جوان این نشست یود.
photo_2014-12-31_00-08-38

در ادامه جلسه حجت الاسلام سعید مهدوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان با بیان اینکه خطای برخی از اصولگرایان را نباید به خط آنها نسبت داد، گفت: جلسات آسیب شناسی در این رابطه باید در استان تشکیل شود و جوانان باید افق خود را در تراز انقلاب اسلامی ترسیم کنند.

وی در ادامه این مطلب افزود: برخی پیشکسوتان اصولگرایی در قالب مجاهدات خود به زمین نیز خورده اند و جوانان اصول گرای ولایت مدار حق دارند سیره زندگی سیاسی و اجتماعی آنها را تبیین کنند.

مهدوی در ادامه با تاکید بر سیره امام راحل و مقام معظم رهبری و با توصیه به جوانان ولایی در جریان برخورد با حواشی حزبی، گفت: فضای حاکم بر فعالیت جوانان حزب الهی باید در آئینه ولایت و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مورد بررسی قرار بگیرد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه گیلان در خاتمه با طرح سئوالی مبنی بر اینکه آیا جوانان ما می توانند مثل شهید نواب صفوی در سن ۲۱ سالگی خط شکن باشند، اظهار کرد: جلسات آسیب شناسی در این رابطه باید در استان تشکیل شود و جوانان باید افق خود را در تراز انقلاب اسلامی ترسیم کنند.

photo_2014-12-31_00-08-46 photo_2014-12-31_00-08-52
/گیلان خبر

Share