جمعی از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تجلیل شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، از جمعی از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی طی مراسمی تجلیل به عمل آمد. در این جلسه دکتر علیرضا امیرتیموری، رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت ضمن گرامیداشت ۹ دی ، این روز را در تاریخ کشور مهم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، از جمعی از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی طی مراسمی تجلیل به عمل آمد.
در این جلسه دکتر علیرضا امیرتیموری، رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت ضمن گرامیداشت ۹ دی ، این روز را در تاریخ کشور مهم دانست و گفت : در فتنه سال ۸۸ شاهد بودیم که استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و اگر درایت و بینش عمیق مقام معظم رهبری نبود، معلوم نبود که چه به سر این نظام می آمد.
وی همچنین ضمن خیر مقدم به بازنشستگان، هدف از برگزاری این جلسه را تجلیل و تقدیر از مقام و تلاش سی سال خدمت با ارزش پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سال جاری عنوان کرد.
امیرتیموری، تکریم از تلاشهای ارزنده و خدمات سازنده همکاران دانشگاهی را وظیفه ای بایسته دانست و بازنشستگی را فصل نوینی از زندگی و آغازی برای زندگی با شیوه و نگاهی جدید خواند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، تجربه‌های بازنشستگان در حوزه‌های مختلف را ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: باید از تجربیات با ارزش بازنشستگان در محورهای مختلف استفاده شود.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، در خاتمه از تلاش و خدمت ۳۰ ساله آنان تقدیر و تشکر کرد.
در پایان مراسم از بازنشستگان با اهداء لوح تقدیر و هدایا تقدیر به عمل آمد.
IMG_6466 IMG_6480

Share