رمضانی مقدم در جمع خبرنگاران عنوان کرد

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمت گزار استان گیلان آغاز به کار کرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نخستین نشست خبری جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمت گزار استان گیلان در حسینیه شاهد و ایثار رشت برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نخستین نشست خبری جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمت گزار استان گیلان در حسینیه شاهد و ایثار رشت برگزار شد.
IMG_1006به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,محمد رمضانی مقدم دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر استان گیلان با بیان اینکه این جمعیت در سال ۱۳۸۶ تأسیس شد و تاکنون در ۱۵ مرکز استان فعالیت خود را آغاز کرده است اضافه کرد:  استان گیلان شانزدهمین استانی است که این جمعیت در آن شروع به کار کرده است .همچنین این جمعیت در سال ۹۳ به عنوان تشکل برتر کشور شناخته شد و از این تشکل تقدیر به عمل آمد.
رمضانی مقدم با بیان اینکه سه ماه از افتتاح این جمعیت در استان گیلان می گذرد اظهار داشت: فعایت رسمی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمت گزاران استان گیلان از امروز در استان گیلان آغاز می شود.
وی در خصوص فعالیت های این تشکل اعلام کرد : جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر استان گیلان سعی دارد به جای بار ،برای جامعه بال باشد تا بتواند ذره ای از ایثار و خودگذشتگی پدرانمان را برای کشور انجام دهند.این جمعیت برای بررسی و رفع ریشه ای مشکلات فرهنگی و اجتماعی خانواده های ایثارگران است و ما حتی آمادگی این را داریم که به مشکلات حقوقی خانواده شهدا و ایثارگران رسیدگی کنیم.
دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر استان گیلان همچنین اظهار داشت : بدنه اصلی این جمعیت متشکل از فرزندان شهدا و ایثارگران است.
رمضانی مقدم تعداد خانواده های عضو این تشکل را بالای ۱۸۰ خانوار عنوان کرد و اظهار داشت که عضو گیری در این تشکل برای عموم آزاد است و کسانی که در این جمعیت عضو می شوند در کمک رسانی در اولویت قرار می گیرند.
دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر استان گیلان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبتنی بر اینکه آیا این تشکل با سازمان بنیاد شهید تعامل دارد یا خیر پاسخ داد: این تشکل به کمک سازمان بنیاد شهید آمده است.
رمضانی مقدم درخصوص سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر چگونگی تامین بودجه این تشکل اظهار کرد:این تشکل به هیچ ارگان دولتی وابسته نیست و بودجه آن را فرزندان شهدا و جانبازان تامین می کنند.
وی در خصوص برنامه های آتی این سازمان عنوان کرد: یادواره شهدای استان گیلان بهمن ماه امسال با حضور مسئولین کشوری در رشت برگزار خواهد شد.
گفتنی است در پایان این جلسه از مادر شهید مصیبی و پدر شهید شهرام یوسفی تقدیر به عمل آمد.
در پایان این دیدار مجتبی بشری از فعالان رسانه ای استان به سمت مشاوره رسانه ای و مطبوعاتی این جمعیت منصوب شد.

Share