نماینده مردم رشت

۹ دی جلوه ی زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ۹ دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب را متجلی ساخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بمناسبت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیاینه زیر را صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

۹۱-۳۰۰x180تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ایران سرشار از نقاط عطفی است که در اذهان  امت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد. و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

۹ دی به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

۹ دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب را متجلی ساخت. این تجلی پیشتر نیز در عرصه دفاع مقدس و عرصه های فرهنگ و اقتصاد به ظهور رسیده بود و در ۹ دی بار دیگر در ابعاد سیاسی، اجتماعی متجلی گشت و مردم صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود به نظام اسلامی از عمق جان معتقدند و لحظه ای در دفاع، حمایت و حراست از آن کوتاهی نخواهند کرد.
انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان، این محبوب ترین بندگان خداست، ۹ دی نشان داد که حضور حماسی ملت مقطعی و لحظه ای نیست بلکه امری مداوم و برخاسته از عمق اعتقاد ملت است.

نهم دی ماه روز تجدید بیعت تاریخی مردم متدین و بصیر ایران با ولایت ، امام و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی بود که به همه فتنه گران و دشمنان نشان داد که پیوند ملت با آرمان های امام، شهدا، انقلاب و ولایت، پیوندی عمیق و ناگسستنی است و عشق و ارادت مردم به رهبر و مقتدایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) عمیق و ریشه در اعتقادات دینی دارد و مردم ولایت مدار گیلان اینبار نیز موقعیت شناسی و بصیرت خود را نشان دادند و یک روز پیش از اجتماع میلیونی ایرانیان یعنی در  هشتم دی ماه ۱۳۸۸ در راهپیمایی باشکوهی باردیگر با رهبر خود تجدید بیعت نمودند و رهبر معظم انقلاب در دیدار گیلانیان با ایشان در سالروز آن حماسه عظیم مدال پرافتخار «السابقون» در جبهه بصیرت و حمایت از ولایت را به گردن مردم گیلان آویختند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این یوم‌الله عظیم حفظ هوشیاری، بصیرت و وحدت مردم و همه بخش‌های نظام اسلامی را ضرورت قطعی حرکت رو به رشد نظام و ملت اسلامی ایران می‌دانم و در این جهت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همواره بر حمایت از منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای تاکید داشته و خواهم داشت.

/شاهد شمال

Share