مادر شهیدان نهی قناد و مشاور سردار فضلی در استان گیلان

جایز نیست فرزندان پرورش یافته در دامان اصولگرایی فریاد حمایت از فتنه‌گران سر دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیده فاطمه شاد سعادت گفت: در شرایط حساس کنونی جایز نیست فرزندان پرورش یافته در دامان اصولگرایی فریاد حمایت از افرادی را سر دهند که در ماجرای فتنه سال ۸۸ ارکان نظام اسلامی را نشانه رفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیده فاطمه شاد سعادت مادر شهیدان مهدی و محمود نهی قناد با ابراز تاسف از وقایع اخیر پیش آمده بین جمعی از نمایندگان مردم در خانه ملت گفت : برازنده نظام اسلامی نیست که نماینده ای همچون فرزند بزرگوار آیت الله شهید مطهری که افتخار نمایندگی مردم پایتخت را نیز دارد با الفاظ تشنج آفرین ، احساسات همکاران خود را در مجلس جریحه دار نماید و با زیر سوال بردن حماسه ی ماندگار ۹ دی زمینه ی سوء استفاده دشمنان را برای ایجاد تفرقه در فضای سیاسی – اجتماعی فراهم کند.

مادر-شهیدان-نهی-قناد-۸۰۰x600-300x169مادر شهیدان نهی قناد با بیان اینکه پس از ماجرای درگیری نمایندگان مجلس که بر سر سخنان پیش از دستور آقای مطهری مبنی بر لزوم آزاد سازی سران فتنه و به چالش کشیدن مصوبه ی شورای عالی امنیت ملی و تصمیم قوه ی قضاییه حادث شد ، فضای رسانه ایی کشور درگیر ابعاد مختلف این حادثه است و دشمنان ملت نیز فرصت جولان در عرصه ی فضای مجازی و ماهواره ایی یافته اند.

سیده فاطمه شاد سعادت در ادامه با تجلیل از مقام علمی و روحیه ی انقلابی آیت الله شهید مرتضی مطهری به خدمات فرهنگی این یار وفادار امام در عرصه های مختلف نهضت اسلامی اشاره کرد و گفت : دیدگاهها – موضع گیریها و آثار علمی برجای مانده از آیت الله شهید مرتضی مطهری بیانگر بصیرت و وجاهت این روحانی در تاسی از رهنمود های ولایت است.

مشاور سردار فضلی در استان گیلان همچنین هجمه های شدید دشمنان داخلی و خارجی علیه ولایت را نشان دهنده ی نقش بی بدیل این جایگاه در سکانداری انقلاب اسلامی برای نیل به اهداف والای انسانی و اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد : در شرایط حساس کنونی جایز نیست فرزندان پرورش یافته در دامان اصولگرایی فریاد حمایت از افرادی را سر دهند که در ماجرای فتنه سال ۸۸ ارکان نظام اسلامی را نشانه رفتند و زمینه ی سوء استفاده ی دشمنان امت را برای جولان در عرصه ی براندازی فراهم نمودند.

مادر شهیدان نهی قناد ابراز امیدواری کرد آقای مطهری با کمی تامل و تعمق در نحوه ی رفتارش بتواند نقصانهای خود را در محیط اجتماعی بویژه مجلس – که به فرموده ی امام راحل عصاره ی فضایل ملت اند- جبران نماید.

مشاور سردار فضلی در استان گیلان در پایان نگرانی خانواده ی معزز شهدا را از بروز هرگونه تنش و دودستگی بین نیروهای معتمد نظام اعلام کرد و افزود : مسوولان کشور در هر کسوتی وظیفه دارند بجای ایجاد التهاب و ناامیدی، فضای تفاهم و همدلی را در افکار عمومی نهادینه کنند.
/فرزندان گیل
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share