دیارمیرزا منتشر می کند

تکذیبیه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نسبت به انتشار یک خبر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از انتشار یادداشت محمد رئوفی عضو شورای هماهنگی مرکزی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان در دیارمیرزا تکذیبیه ای از سوی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به تحریریه ی این پایگاه خبری ارسال شده

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از انتشار یادداشت محمد رئوفی عضو شورای هماهنگی مرکزی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان در دیارمیرزا تکذیبیه ای از سوی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به تحریریه ی این پایگاه خبری ارسال شده که متن آن به شرح ذیل است:

به:پایگاه خبری دیارمیرزا
از:نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان – معاونت نظارت و تائید صلاحیت

موضوع:تکذیبیه
سلام علیکم

تکذیبیهبا صلوات بر حضرت محمد و آل محمد و با احترام در تاریخ ۲۵/۹/۹۳ ساعت ۹/۹ به شناسه خبر ۹۳۱۲۱۴۷۷ مطلبی را به شرح ذیل منتشر نموده اید:
«آن کسی که که نشست اصولگرائی را مشخص می کند,جزو افراد تعهد داده شده اصلاح طلب بوده است که تعهد وی در پرونده نمایندگی ولی فقیه در سپاه موجود است.»
این موضوع به مصداق تشویش اذهان عمومی و نشر افترا و اکاذیب بوده و تکذیب می گردد.لذا طبق قانون متن تکذیبیه را منتشر و این نمایندگی را در جریان انتشار قرار دهید.
لازم به ذکر است این نمایندگی حق شکایت خود را علیه آن پایگاه خبری و آقای محمدعلی رئوفی برای خود محفوظ می دارد.

رونوشت:سایت خبری احرار گیل جهت بهره برداری

توضیح پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا:ضمن احترام به جایگاه نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بر خود لازم می داند که نکات زیر را به سمع و نظر مخاطبان فرهیخته برساند.
اولا در مطلب منتشر شده توسط آقای رئوفی هیچگونه نامی از افراد برده نشده است و مشخص نیست نمایندگی محترم ولی فقیه در سپاه قدس گیلان چه چیز را تکذیب می کند! و مطمئنا بر فرض بردن نام از افراد نیز خود آقای رئوفی می بایست پاسخگوی مدعایان باشند.

ثانیا طبق ماده۲۳ قانون مطبوعات رسانه ها تنها درصورتی که نامی از افراد برده شود موظف به انتشار تکذیبیه هستند.بنابراین از نظر قانونی دیارمیرزا هیچگونه تعهدی نسبت به انتشار این تکذیبیه نداشته و تنها به دلیل احترام و ارادت به نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان و حفظ حرمت این نهاد مقدس که همواره حافظ نظام اسلامی بوده نسبت به انتشار این تکذیبیه اقدام کرده است.

ثالثا در تکذبیه فوق امده است که نمایندگی مذکور را در جریان انتشار تکذیبیه قرار دهیم.اما همانطور که در تصویر مشاهده می کنید اساسا هیچگونه شماره تماس و آدرسی برای اطلاع رسانی وجود ندارد و علاوه بر آن می بایست اصل تکذیبیه به تحریریه ارسال می شد.
رابعا
مشخص نیست بر طبق کدام اصول و مبانی رونوشت تکذیبیه مربوط به پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به یک پایگاه خبری دیگر ارسال شده است!!!

خامسا بار دیگر ضمن دعوت از همه به تقوای الهی بر این نکته تاکید می کنیم که دیارمیرزا به عنوان یک رسانه ی انقلابی هیچ گاه به دنبال تنش زایی بین هیچ یک از نیروهای انقلاب نیست.

takzib

Share