شهردار جدید لاهیجان:

تولید ثروت و جذب سرمایه‌گذار در لاهیجان یکی از برنامه های من است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار لاهیجان گفت: یکی از برنامه‌های مورد توافق بنده با شورای اسلامی شهر لاهیجان تولید ثروت و جذب سرمایه‌گذار است که در سرلوحه فعالیت‌های شهرداری این شهر قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سعید آگشته ظهر امروز در مراسم معارفه خود با ابراز خرسندی از حضور در این شهر به عنوان شهردار لاهیجان اظهار کرد: از ندیمی می‌خواهم به عنوان نماینده پرتلاش این شهرستان در مجلس شورای اسلامی قانون شهرداری‌ها که امروز بیش از هر قانون دیگری نیازمند بازنگری است لایحه قانون اصلاح شهرداری‌ها را رقم بزنند.

agashteوی با بیان اینکه وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها این روزها لایحه اصلاح قانون شهرداری‌ها را در دست دارند، افزود: مدیریت و جامع‌نگری و منابع مالی نیاز امروز شهرداری‌ها است و بنده از مدیر کل اداره کل اقتصاد و دارایی استان می‌خواهم با نظارت معاون فنی و عمرانی استاندار نسبت به تخصیص و ارائه شفاف میزان درآمدهای شهرداری‌ها به ویژه شهرداری لاهیجان از محل ارزش افزوده عنایت ویژه داشته باشند ضمن اینکه ماده ۱۲۳ قانون برنامه ۵ ساله نیز تاکید بر این موضوع دارد.
شهردار لاهیجان با اشاره به اینکه امروز اگر تولید ثروت به عنوان سرلوحه اقدام‌های مدیریت شهری قرار نگیرد راه به جایی نمی‌برند، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مورد توافق بنده با شورای اسلامی شهر لاهیجان تولید ثروت و جذب سرمایه‌گذار است.

وی ادامه داد: امروز شهرداری‌های کشور یومیه شده‌اند و خدمات یومیه انجام می‌دهند اما برای شهری که قرار است در ابتدای پله ترقی قرار گیرد حتما باید ساختار اداری و تشکیلاتی آن بازنگری شود.

آگشته به بدهی شهرداری لاهیجان اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری لاهیجان امروز بدهی ۳۰ میلیارد تومانی دارد و امیدواریم با اعتباراتی که نماینده مردم در مجلس در اختصاص آن کمک می‌کند و یا با جذب سرمایه‌گذاری بتوانیم شهرداری لاهیجان را به جایگاه بالاتر و توسعه‌ای برسانیم.

/فارس
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share