در جريان بازديد مهندس رضا مسرور:

توسعه ورزشهای ساحلی در منطقه آزاد انزلی مستلزم تکمیل مجموعه های ورزش ساحلی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، در جریان بازدید مهندس رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان از طرح در حال اجرای زمین والیبال ساحلی منطقه که در پهنه ورزشی مجموعه طرح ساحلی سازمان قرار دارد، بر لزوم توسعه ورزشهای ساحلی در منطقه و تکمیل مجموعه های ورزش ساحلی منطقه تصریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در جریان بازدید مهندس رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان از طرح در حال اجرای زمین والیبال ساحلی منطقه که در پهنه ورزشی مجموعه طرح ساحلی سازمان قرار دارد، بر لزوم توسعه ورزشهای ساحلی در منطقه و تکمیل مجموعه های ورزش ساحلی منطقه تصریح کرد.

۷یبلدر جریان این بازدید که معاونین و مدیران این سازمان حضور داشتند، معاون فنی و مهندسی گزارشی از روند اجرای این پروژه ارائه داد گفت : تا پایان ماه  جاری این زمین ورزشی ساحلی آماده بهره برداری است.

زمین والیبال ساحلی منطقه آزاد انزلی در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع در حال ساخت می باشد که ابعاد زمین اصلی آن براساس استانداردهای فدراسیون جهان والیبال ساخته می شود. سکوی تماشاگر و مجموعه کامل امکانات مورد نیاز  از جمله تجهیزات این مجموعه ورزشی ساحلی است که از سوی معاونت فنی عمرانی این سازمان طراحی و احداث می شود.

ایجاد زیرساخت مناسب برای برپایی اردوهای تمرینی رده های مختلف تیم های ملی والیبال ساحلی، برگزاری مسابقات ملی و بین المللی این رشته و کمک به توسعه ورزش همگانی و حرفه ای ساحلی از جمله مهمترین اهداف ساخت زمین والیبال ساحلی است.

گفتنی است پیش از این در مجموعه ورزشهای ساحلی ، زمین فوتبال ساحلی منطقه آزاد انزلی با استانداردهای لازم مورد بهره برداری رسمی قرار گرفته و هم چنین امکان انجام ورزشهای آبی چون جت اسکی و غواصی( و آموزش غواصی) در پهنه ورزشی ساحلی منطقه فراهم شده است .

احداث زمین هندبال ساحلی،  محل برگزاری مسابقات کشتی گیله مردی  ساحلی  وارتقاءکیفیت  نور استاندارد مجموعه  از طریق نصب پروژکتورهای مناسب برای انجام ورزش ساحلی در شبهای تابستان از دیگر برنامه های تکمیل و تجهیز این پهنه ورزشی است.

Share