طی مراسمی با حضور مسئولان

تودیع و معارفه رئیس آموزش‌ و پرورش آستانه‌اشرفیه برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،طی مراسمی که در سالن اجتماعات آموزش‌ و پرورش آستانه‌اشرفیه برگزار شد رئیس اداره آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه معرفی گردید.در این مراسم معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش این اداره را بهترین فرصت برای نظام جمهوری اسلامی و تربیت نسل آینده دانست و گفت: به آموزش‌وپرورش به‌عنوان یک فرا دستگاه نگریسته می‌شود و انتظارات از این دستگاه بسیار است.

تودیع و معارفه رئیس آموزش‌ و پرورش آستانه‌اشرفیه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،طی مراسمی که در سالن اجتماعات آموزش‌ و پرورش آستانه‌اشرفیه برگزار شد رئیس اداره آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه معرفی گردید.
در این مراسم معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش این اداره را بهترین فرصت برای نظام جمهوری اسلامی و تربیت نسل آینده دانست و گفت: به آموزش‌وپرورش به‌عنوان یک فرا دستگاه نگریسته می‌شود و انتظارات از این دستگاه بسیار است.تودیع و معارفه رئیس آموزش‌ و پرورش آستانه‌اشرفیه برگزار شد

گلی با بیان اینکه بسیار دستگاه‌های دولتی متقاضی انعقاد قرارداد با وزارت آموزش‌ و پرورش هستند افزود: این مسئله بیانگر جایگاه ارزشمند آموزش‌وپرورش است و باید از فرصت‌ها استفاده کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش با تأکید بر این مطلب که در بخش ساماندهی نیروی انسانی که رابطه مستقیم با اقتصاد داریم پیش رفت خوبی داشتیم خاطرنشان کرد: باید مشارکت دستگاه‌ها را با حفظ استقلال و برنامه‌های آموزش‌وپرورش تسهیل نماییم.

وی پرداختن به عدالت آموزشی از لحاظ کمی و کیفی را بسیار مهم دانست و یادآور شد با همدلی و همیاری برای ارتقای آموزش‌وپرورش باید قدم‌های اساسی برداریم.

وی با تأکید به اینکه اگر در مدرسه شوق و انگیزه نداشته باشیم باید به بازنگری فعالیت‌های خود بنگریم تصریح کرد: باید بر اساس اولویت‌های پنج‌گانه که مجلس رأی اعتماد به وزیر آموزش‌وپرورش داده است بال لحاظ کردن سند بالادستی حرکت و برنامه‌های تحولی وزیر را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

در این مراسم رئیس سابق اداره آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه گفت: هدف از مسئولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی گسترش عدل و ارتقای جامعه اسلامی ماست.

سید شمس‌الدین نور حسینی یکی از عوامل موفقیت در طول تصدی ۷ ساله خود بر اداره آموزش‌وپرورش استفاده از خرد جمعی نام برد و افزود: چ آموزش‌وپرورش متعلق به همه ماست و معتقدیم که به این نهاد مقدس با هر دیدگاه سیاسی که داشته باشیم باید خدمت کرد.

در پایان با اهدای لوح از سوی مدیرکل آموزش‌وپرورش از تلاش‌های سید شمس‌الدین نور حسینی تقدیر و حکم سرپرستی آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه با حفظ سمت اسماعیل همایونی کیسمی به وی ابلاغ شد.

تودیع و معارفه رئیس آموزش‌ و پرورش آستانه‌اشرفیه برگزار شد تودیع و معارفه رئیس آموزش‌ و پرورش آستانه‌اشرفیه برگزار شد تودیع و معارفه رئیس آموزش‌ و پرورش آستانه‌اشرفیه برگزار شد تودیع و معارفه رئیس آموزش‌ و پرورش آستانه‌اشرفیه برگزار شد تودیع و معارفه رئیس آموزش‌ و پرورش آستانه‌اشرفیه برگزار شد تودیع و معارفه رئیس آموزش‌ و پرورش آستانه‌اشرفیه برگزار شد تودیع و معارفه رئیس آموزش‌ و پرورش آستانه‌اشرفیه برگزار شد

/آستان خبر

 

Share