طی نامه ای به مدیر عامل شرکت سهامی بیمه دانا

تعدادی از نمایندگان گیلان خواستار تغییر مدیران غیر بومی بیمه دانا در گیلان شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هشت نماینده گیلان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به مدیر عامل شرکت سهامی بیمه دانا خواستار تغییر مدیران غیر بومی این شرکت و جایگزینی مدیران بومی در سطح استان گیلان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هشت نماینده گیلان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به مدیر عامل شرکت سهامی بیمه دانا خواستار تغییر مدیران غیر بومی این شرکت و جایگزینی مدیران بومی در سطح استان گیلان شدند.

downloadاین نامه خطاب به دکتر صادق مدیر عامل شرکت سهامی بیمه دانا بوده و امضای آقایان حسن تامینی , جبار کوچکی نژاد و  غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نمایندگان رشت، مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود، محمد مهدی رهبری املشی نماینده رودسر، محمد حسین قربانی نماینده آستانه، حسن خسته بند نماینده بندر انزلی و محمود شکری نماینده تالش را دارد.

بر اساس شنیده ها نماینده صومعه سرا از امضای این نامه خودداری کرد.

متن نامه به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر صادق

مدیرعامل محترم شرکت سهامی بیمه دانا

باسلام

احتراما همانگونه که استحضار دارید، یکی از انتظارات و خواستهای منطقی مردم نجیب و شریف استان گیلان، بهره گیری و استفاده از نیروهای توانمند،شایسته،مجرب و متخصص این استان در مناصب مدیریتی و دادن فرصتهای منطقی و عادلانه به آنان در این خصوص می باشد که مطمئنن این امر باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای کارکنان و در نهایت رشد و تعالی آن سازمان مطبوع در این استان خواهد گردید.

لذا با عنایت به غیر بومی بودن تمامی مدیران آن شرکت محترم در استان گیلان، سرپرستی منطقه شش و همچنین مدیریت شعب رشت، بندر انزلی و لنگرود، خواهشمند است در این خصوص بصورت ویژه نسبت به تغییر مدیران فوق الذکر و جایگزینی مدیران بومی در سطح این استان دستور اقدام صادر فرمایید.

قبلا از مساعدت و همکاری جنابعالی کمال تشکر و قدردانی را داریم.
IMAG1581-360x250/گیل خبر

Share