تشییع پیکر شهید نوروزی در حرم مطهر امام حسین(ع) + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عصر روز یک‌شنبه میزبان یکی از شهدای مدافع حرم مطهر امامین عسکریین(ع) بود. ابنا نوشت:پیکر مطهر شهید مهدی نوروزی که شنبه شب در حین دفاع از حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در شهر مقدس سامراء به درجه رفیع شهادت نائل آمد، طی مراسمی باشکوه در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عصر روز یک‌شنبه میزبان یکی از شهدای مدافع حرم مطهر امامین عسکریین(ع) بود.

ابنا نوشت:پیکر مطهر شهید مهدی نوروزی که شنبه شب در حین دفاع از حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در شهر مقدس سامراء به درجه رفیع شهادت نائل آمد، طی مراسمی باشکوه در حرم مطهر حضرت سیدالشهداء(ع) تشییع شد.

در این مراسم باشکوه که صدها تن از شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) و همرزمان این شهید حضور داشتند، پیکر شهید مهدی نوروزی پس از اقامه نماز به امامت یکی از خادمان حرم مطهر، در تابوتی پیچیده در پرچم جمهوری اسلامی ایران و عراق به دور مضجع نورانی حضرت امام حسین(ع) طواف داده شد.

مهدی نوروزی که سابقه حضور در دمشق و دفاع از حرمین مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) را داشته است برای دفاع از حرم امامین عسکریین(ع) عازم شهر سامراء شده بود که در نهایت در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

پیکر این شهید ـ سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه ـ در تهران تشییع و پس از انتقال به کرمانشاه ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی کرمانشاه تشییع می‌شود.

Share