از هفته یازدهم لیگ دسته اول

تساوی داماش و سیاه جامگان در ورزشگاه عضدی با حضور نسبتا پر رنگ مسئولین

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم های داماش گیلان و سیاه جامگان از هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور راس ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه عضدی رشت با سوت تورج حق وردی آغاز شد و نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم های داماش گیلان و سیاه جامگان از هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور راس ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه عضدی رشت با سوت تورج حق وردی آغاز شد و یک یک مساوی به پایان رسید.
IMG_3952در این بازی برای داماش بهنام لایقی فر ,امیر تیزرو,امین ترکاشوند(میلاد قربانزاده),حمیدخدابندلو,مهیار نوری ,کیانوش میرزایی,سعید قدمی,هادی سهرابی,محمد رستمی,سعید طالبی,مجتبی فرزام پور به میدان رفتند.
سیاه جامگان خراسانی شاهد حضور محمد حسن عین افشار,فرهاد خیرخواه,مهرداد رضایی,حمید غلامی,حسین تطیری,حمید مروی ,بهروز افشار فروغی,سالار افراسیابی,کریم احمدی,محمود شبان و امین عباسی در ترکیب خود بودند.
داماش با لباس سرتاسر آبی و سیاه جامگان با لباس سیاه و قرمز به میدان آمده اند.
در بازی امروز حضور مسئولین گیلانی در جایگاه وِیژه ورزشگاه عضدی خودنمایی می کند و علاوه بر سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت و الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان که همانند سایر دیدارها  از نزدیک بیننده بازی پسران شهر باران هستند چهره هایی چون مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود,مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان , محجوب مالک باشگاه ملوان بندرانزلی در ورزشگاه حضور دارند.
تماشگران که در این دیدار حضور نسبتا خوبی نیز داشته اند با شعار «مسئولین مسئولین حمایت حمایت» خواستار حمایت بیشتر از داماش شهر باران شدند.
در نیمه نخست تماشاگران شاهد دیدار آرامی بودند و  تنها موقعیت جدی بازی ضربه سر رستمی بود که به تیرک دروازه برخورد کرد و مانع باز شدن دروازه سیاه جامگان شد.
برخلاف نیمه نخست همزمان با شروع بازی در نیمه دوم شاهد یک دیدار جذاب و دیدنی بودیم و دو تیم موقعیت های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که سهم هر کدام از تیم ها یک گل بود.
میلاد قربانزاده بازیکن داماش که در نیمه دوم وارد میدان شده بود تک گل داماش در این دیدار را به ثمر رساند و به دلیل دراوردن پیراهن پس از زدن گل از داور بازی یک کارت زرد دریافت کرد.
بهنام لایقی فر دروازه بان داماش در دقیقه ۸۶ بازی با دو حرکت استثنایی مانع از باز شدن دروازه داماش شد.
در نهایت بازی دو تیم داماش و سیاه جامگان در هفته بازدهم این دوره از رقابت ها با تشاوی یک بر یک به پایان رسید.

خبرنگار:محمد جعفرزاده

Share