تبلیغ دجال بصره در تهران و مشهد + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جریان وابسته به احمد الحسن گاطع یا همان دجال بصره که خویش را یمانی می‌خوانند. در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند با پخش دی وی دی ها و مقالات تبلیغی به جذب مشتری بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جریان وابسته به احمد الحسن گاطع یا همان دجال بصره که خویش را یمانی می‌خوانند. در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند با پخش دی وی دی ها و مقالات تبلیغی به جذب مشتری بپردازند. این فرقه ضاله در سال ۹۱ نیز با پخش بروشورهایی در شهرهایی مانند: شیراز، اهواز و قم به نشر تفکرات ضاله خویش پرداخته‌ است. اما در اقدامات جدید این گروه. آن‌ها به پخش دی وی دی ها و کتاب‌های تبلیغی به صورت رایگان در شهرهای تهران و مشهد کرده‌اند

طبق گزارش‌های رسیده عناصر این فرقه ضاله در میدان ها و خیابان‌های پر جمعیت تهران و حضور در پاساژهای این مناطق به پخش دی وی دی های تبلیغی پرداخته‌اند

در یکی از این گزارش‌های مردمی اعلام شده است که شخصی با حضور در پاساژ امیرکبیر تهران به توزیع دی وی دی های تبلیغی دجال بصره پرداخته است

پخش جزوه‌های یمانی در مشهد:

«چند روز قبل نیز پایگاه خبری تحلیلی «قاصدنیوز» نیز در گزارشی به تبلیغ «دجال بصره» در مشهد پرداخته، در این یادداشت چنین آمده است:

اخیراً جریان وابسته به فردی که خود را سید یمانی معرفی می‌کند به تبلیغ چهره به چهره در سطح شهر مقدس مشهد پرداخته و به دنبال جذب افراد ساده‌اندیش است»
۰-۱۱۸

جریانی که تحت عنوان احمدالحسن الیمانی وصی و فرستاده امام زمان علیه‌السلام در اواخر سال‌های حاکمیت صدام ملعون ایجاد شد آن‌ها پس از سقوط صدام با کمک برخی از باقیمانده‌های رژیم بعث تشکیلات وسیعی را در مناطقی همچون نجف، کربلا، ناصریه و بصره به راه انداخته و مؤسس جریان شخصی به نام احمد اسماعیل گاطع از قبیله صیامر و جزو نیروهای بعثی است او در حدود سال ۱۹۷۳میلادی در منطقه‌ای بنام هویر از توابع زبیر از استان بصره متولد شد.

این شخص خودش را چنین معرفی می‌کند: «موئید به جبرائیل، مسدد به میکائیل و منصور به اسرافیل»

در سال ۲۰۰۸ در نواحی بصره و ناصریه بین حامیان احمد الحسن موسوم به «انصارالمهدی» و نیروهای دولت عراق درگیری مسلحانه رخ داد که طی آن حدود ۷۹ نفر کشته شدند.

«در همین حال علاوه بر تحرکات جدی این فرقه انحرافی در عراق، اقداماتی در جهت تبلیغ و یارگیری برای  «دجال بصره» در سطح کشور مشاهده شده است. مطابق اطلاعات واصله به «قاصدنیوز» مبلغان این گروه با حضور در فضاهای مختلف و گفتگو با افراد ساده اندیش سعی در جذب آنان داشته که جزواتی نیز توسط همین افراد در سطح مشهد برای پیوستن به این حلقه توزیع شده است»
/قاصدنیوز

Share