در نطق میان دستور امروز

تامینی برای حل مشکلات مردم دست به دامن خدا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه بارها مشکلات مردم را به مسئولان متذکر و توجهی نشده است، گفت: امروز گرانی‌ و اجاره‌‌خانه‌های سنگینی که به مردم تحمیل می‌شود در اختیار و کنترل ما نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه بارها مشکلات مردم را به مسئولان متذکر و توجهی نشده است، گفت: امروز گرانی‌ و اجاره‌‌خانه‌های سنگینی که به مردم تحمیل می‌شود در اختیار و کنترل ما نیست.

tamini_7209 (2) حسن تامینی لیچائی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۰ دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود گفت: این‌ روزها شاهد حضور مردم  خوب ایران در تمامی عرصه ها بودیم باید بدانیم که مردم استان گیلان در حمایت از رهبری اولین استانی بود که جریان فتنه را رسوا کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم گیلان در مقابله با فتنه یک روز قبل نهم دی ماه به صحنه آمده و اثبات کردند که در اوج آگاهی به سر می‌برند.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان اینکه به گیلان و گیلانی افتخار می‌کنم٬ گفت: پروردگارا شاهدی که همه ما میخواهیم به مردم خدمت کنیم و عنایت فرما در خط رهبری بوده و شرمنده مردم نشویم.

وی افزود: پرودگارا شاهدی که بنده هر چه در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشته اما باز هم شرمنده مردمی که رای بالایی به من دادند٬  هستم بارها گفتیم و توجه نکردند و امروز به خدا متوسل می‌شوم و می‌گویم که خداوندا آسیب‌های اجتماعی مردم را برطرف فرما.

تامینی لیچائی گفت: امروز گرانی‌ها و اجاره‌ خانه‌های سنگینی که به مردم تحمیل می‌شود در اختیار و کنترل ما نیست و دیگر توان دیدن و شرمندگی در مقابل پدران و مادرانی که چند فرزند بیکار در خانه‌هایشان دارند را نداریم.

وی با تاکید بر اینکه دیگر طاقت دیدن مشکلات مردم را ندارم٬ گفت: امید است خداوند خود بتواند به رفع مشکلات موجود در جامعه بپردازد.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬‌ بارها انواع و اقسام مشکلات مردم را به وزیر کشور تذکر داده‌ام، اما توجهی نداشت و رئیس سازمان محیط زیست نیز با وجود درخواست‌ها توجهی به وضعیت بهداشت و زباله‌های استان گیلان ندارد.

وی با تاکید بر اینکه بارها به سبب رای مردم به مسئولان بابت مشکلات موجود در کشور تذکر داه‌ایم٬ تصریح کرد: بارها در خصوص مشکلات استان گیلان از جمله سیل حرف زده‌ایم اما گوش شنوایی وجود ندارد.

تامینی‌لیچائی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به مشکلات استان گیلان٬ گفت: امید است مسئولان به جای شعار دادن به عمل دست زده و باری از مشکلات بکاهند.

وی با انتقاد از نبود مدیریت بانکی٬ گفت: معضلاتی که بانک‌ها برای مردم ایجاد کرده‌اند نیازمند تسریع در رفع از سوی مسئولان است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی٬ با اشاره مشکلات حوزه انتخابیه خود از جمله نابودی برنج٬ چای٬ بادام٬ زیتون و ابریشم در سایه بی‌توجهی مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد./خانه ملت

Share