استاندار گیلان در گردهمایی فرمانداران

به شدت با ویلاسازی در زمین های کشاورزی برخورد شود/ شخم زمستانی را پیگیری کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در گردهمایی فرمانداران که صبح جمعه در ماسال بر گزار شد با یادآوری راهبردهای کلان مدیریت استان به اهمیت بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: فرمانداران شخم زمستانی را هدایت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در گردهمایی فرمانداران که صبح جمعه در ماسال برگزار شد با یادآوری راهبردهای کلان مدیریت استان به اهمیت بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: فرمانداران شخم زمستانی را هدایت کنند.

jpg2879 دکتر نجفی در این نشست با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی از خدمات دولت گفت: گفتن از عملکرد دولت و پوشش خدمات دستگاه های اجرایی در مجموع  منجر به تقویت ارکان نظام، افزایش اعتماد عمومی و روحیه نشاط و امید در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه در ملاقات عمومی، بیشتر مراجعات مردمی در زمینه ی اشتغالزایی است گفت: یکی از دلایلی که همواره در نشست های مختلف در زمینه سرمایه گذاری تاکید می شود پاسخ به نیازها و خواسته های مردم است.

نماینده عالی دولت در گیلان به اهمیت کشاورزی در استان اشاره کرد و لزوم آمادگی برای کشت برنج را متذکر شد و گفت فرمانداران با همکاری جهاد کشاورزی شخم زمستانی را با جدیت پیگیری کنند.

دکتر نجفی نقش رسانه ها و بویژه صدا و سیما در تشویق کشاورزان به شخم زمستانه را کمک کار فرمانداران عنوان کرد و گفت: حتما با استفاده از این فرصت فرمانداران با جدیت شخم زمستانی وصرفه جویی در مصرف آب را پی گیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت اهتمام جدی مدیران دستگاه های اجرایی در تبیین و اجرای سیاست های دولت گفت: خطوط قرمز همه ما اصل نظام، ولایت فقیه و اقتدار حکومت به عنوان اصولی اساسی است و در کنار رعایت این اصول باید همه ی مدیران همگام با سیاستهای دولت باشند.

دکتر نجفی با تاکید بر حفظ آرامش در شهرستان ها و تعامل فرمانداران با همه ارکان نظام گفت: اجرای این سیاست مانع از رعایت استقلال قوا و همزمان تعامل سازنده با آنها نمی شود.

jpg2880

وی با اشاره به حمایت های رهبر معظم انقلاب از دولت و رییس جمهوری گفت: حمایت های ارزشمند ایشان موجب افتخار و سربلندی همه ی ما است.

استاندار گیلان همچنین بار دیگر اهمیت اصول راستگویی، حفظ بیت المال وصرفه جویی در هزینه های جاری را مهم دانست و گفت: مردم همواره نظاره گر اعمال، رفتار و کردارمان هستند و قضاوت آنان در خصوص دولتمردان تعیین کننده و راهبردی است.

دکتر نجفی همچنین برحضور مستمر مدیران در شهرستان ها تاکید ویژه کرد و گفت: فرمانداران گزارشی از میزان حضور مدیران دستگاه های اجرایی از ابتدای امسال تاکنون را تا پایان هفته آماده و به استانداری ارسال کنند.

وی همچنین اهمیت مقابله با پدیده تغییر کاربری اراضی را یادآور شد و گفت: به شدت با ویلاسازی در زمین های کشاورزی برخورد و از صدور هرگونه مجوز پرهیز شود.

در این نشست همچنین هریک از معاونین استاندار و فرمانداران به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مسائل مختلف استان بویژه پروژه های عمرانی و برنامه های فرهنگی و اجتماعی پرداختند.

Share