بهترین گوشی دنیا کدام است!؟

بهترین گوشی دنیا کدام است!؟ بشر هر روز به فکر ساختن انواع وسایل و امکانات پیشرفته برای آسان نمودن زندگی است و در این راه پا را از ماشینیسم هم فراتر گذاشته و به الکترونیسم و موبایلیسم و این روزها وایبریسم و چندین ایسم‌های ناخوشایند دیگر خوش آمد می‌گوید که متأسفانه بیشتر از آنکه در […]

بهترین گوشی دنیا کدام است!؟
sokotiبشر هر روز به فکر ساختن انواع وسایل و امکانات پیشرفته برای آسان نمودن زندگی است و در این راه پا را از ماشینیسم هم فراتر گذاشته و به الکترونیسم و موبایلیسم و این روزها وایبریسم و چندین ایسم‌های ناخوشایند دیگر خوش آمد می‌گوید که متأسفانه بیشتر از آنکه در خدمت انسان باشند، ما را به خدمت خود واداشته‌اند و انسان های عصر حاضر کمتر طرفی از این پیشرفت تکنولوژی می بندند.
ماشین‌های گران قیمت به جای آسایش بیشتر تبدیل به فشاری بیشتر بر زندگی بسیاری از مردم شده‌اند و خانه‌های مجلل‌تر، چشم و هم چشمی را به سبد خانوار افزوده است! گوشی های جدید به همراه نرم افزارهای متنوع، محیط خانه ها را سرد و بی روح کرده و متأسفانه در بیشتر خانه ها، پدرها و مادرها اگر خود آلوده نشده باشند، در میان جمع تنها شده‌اند.
امکانات الکترونیکی هر از چندگاه در دستگاه سه گاه آوازی چنان بلند سر می‌دهند که بچه‌ها و بعضا بزرگ ها پا در یک کفش و یک لباس بر چند تن، در دالان های علا الدین در انتظار جادوی جدید غول های بی چراغ جادو در هم می‌لولند و در انتظار خرید یکی از زمان خواران دنیای امواج، ساعت ها پله‌های برقی و بی‌برق را متر می‌کنند!
اما در کنار همه این موارد، هدف این یادداشت معرفی بهترین نوع گوشی بود که کم کم در راهروهای این بازار مکاره به محاق فراموشی می‌رفت!
نگارنده خود از هواداران این بازار مورد نکوهش است و هر دم از نو فونی آید به مبارک بادم و خیلی عامل به توصیه های این یادداشت نیستم و بیشتر همچون واعظان منبرنشین در خلوت و آن کار دیگر کن، در خلوت خود فریب خورده همین دنیای غول‌های بی چراغ جادو هستم لذا در مورد اینکه بهترین نوع گوشی کدام است می‌توانم خود را صاحب جایگاه و منزلتی برای اظهار نظر بدانم!
بعد از چهارده سال استفاده از انواع گوشی‌های تلفن همراه از سامسونگ تی ششصد تا گوشی مورد استفاده امروز که در این میان به دلیل تنوع طلبی گوشی های متفاوتی را تجربه کرده‌ام، به این نتیجه رسیده‌ام که بهترین نوع گوشی همراه که می‌تواند جلوی بسیاری از مشکلات را بگیرد و خود هیچ گونه مشکلی هم فراهم نکند، گوشی همراه خاموش است!
اگر در روزی و یا مدت زمانی به هر دلیلی مجبور شدید گوشی خود را مدتی خاموش کنید، با این نوع از گوشی‌ها و فواید آن هم آشنا خواهید شد. شبکه‌های اجتماعی که کاری جز غیر اجتماعی کردن جوامع و برچیدن سنت های دیرینه از قبیل شب نشینی‌ها و دید و بازدیدهای گاه و بیگاه نکرده‌اند و مهم‌ترین کارکرد آنها، چند شکلک خشک و بی‌روح و ایجاد فضایی پر از امواج ناسالم است که هر روز می‌توانند عامل بیماری‌های مهمی باشند که ما از آنها مطلع و بعضا کاملا بی اطلاع هستیم.

سام سکوتی بداغ
پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share