سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس

بنیاد شهید به رفع مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده شهدا بپردازد نه فعالیت اقتصادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه حرکت بنیاد شهید وامور ایثارگران در انجام فعالیت‌های اقتصادی به مثابه یک بنگاه صحیح نیست٬ افزود: دور شدن بنیاد شهید از ارایه خدمات به جامعه ایثارگری و مشغول شدن آن به فعالیت‌های اقتصادی تبعات بی‌شماری در پی خواهد داشت.

آیین نامه مربوط به نحوه جبران خسارت زیست محیطی و آلودگی های ناشی از فعالیتهای نفتی تنظیم و تصویب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس٬ با انتقاد از دور شدن بنیاد شهید از رسالت خود و تمرکز بر فعالیت‌های اقتصادی٬ گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به انجام وظیفه اصلی خود یعنی رفع مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده شهدا بپردازد.
jafar
غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی با تاکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به رسالت خود در رفع مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده شهدا عمل کند٬ گفت: متاسفانه ورود این بنیاد به امور اقتصادی به غفلت از وظایف و رسالتش منجر شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه حرکت بنیاد شهید وامور ایثارگران در انجام فعالیت‌های اقتصادی به مثابه یک بنگاه صحیح نیست٬ افزود: دور شدن بنیاد شهید از ارایه خدمات به جامعه ایثارگری و مشغول شدن آن به فعالیت‌های اقتصادی تبعات بی‌شماری در پی خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با تاکید بر اینکه با محرز شدن تخلف افراد نباید اجازه فعالیت به آن‌ها داده شود٬ گفت: مسئولان بنیاد شهید باید با برخورد قاطع با هر نوع تخلفی از ادامه فعالیت افراد متخلف در بدنه بنیاد جلوگیری کنند.

وی با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر دور شدن بانک‌ها از انجام فعالیت در قالب بنگاه‌های اقتصادی٬ افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب در مورد بانک‌ها چنین رویکری دارند به طور حتم در خصوص سایر بنیاد‌ها و سازمان‌ها نیز این موضوع صدق می‌کند.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس در ادامه از نشست مشترک هیات رئیسه مجلس با هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و گفت: در نشست فردا جمع‌بندی نهایی درباره پرونده تفحص از این بنیاد صورت خواهد گرفت.
/خانه ملت

 

Share