تشکر مردم از آقای نماینده:

بنر قدردانی مردم از نعیمی رز به دلیل اقدام انقلابی در برخورد با علی مطهری+عکس

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دوشنبه جاری مجلس شورای اسلامی به دلیل نطق علی مطهری روز پرحاشیه ای را سپری کرد.در آن روز تعداد زیادی از نمایندگان همچون نعیمی رز، قاضی‌پور، موسوی‌نژاد، حاجی‌دلیگانی و … پای تریبون جمع شده و مانع از اتمام نظق مطهری شدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دوشنبه جاری مجلس شورای اسلامی روز پرحاشیه ای را سپری کرد.در این روز علی مطهری نماینده مردم تهران هنگامی که در نطق خود بار دیگر اظهارات خود مبنی بر غیر قانونی بودن حصر سران فتنه را تکرار نمود با شعارها و مخالفت های نمایندگان رو به رو شد تا جایی که سخنانش نیمه تمام ماند.

در آن روز تعداد زیادی از نمایندگان همچون نعیمی رز، قاضی‌پور، موسوی‌نژاد، حاجی‌دلیگانی و … پای تریبون جمع شده و مانع از اتمام نظق مطهری شدند و در این بین خبرهایی مبنی بر برخورد فیزیکی مطهری با نمایندگان و بالعکس نیز در رسانه ها مخابره شد.اما صفر نعیمی رز نماینده مردم آستارا در گفتگو با خانه ملت ضمن تکذیب درگیری فیزیکی اظهار کرده بود:«تنها کسی بو‌دم که به طرف مطهری رفتم. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دوست دارند ‌ماجرا بزرگ شود. درگیری ‌آن گونه که گفته شد، نبود‌ و فقط در حد هل دادن همدیگر بود. من فقط رفتم پیش مطهری و گفتم: وقتی صحبت‌هایت خریدار ندارد، چرا ادامه می‌دهی؟ ما به وی گفتیم ‌شما نباید در محکومیت کسی ‌حرفی بزنید. این حرف‌ها در شأن شما نیست و شما رئیس قوه نیستید که معادل یک رئیس قوه خودتان را ببینید و برای وی ایراد بگیرید.»
حال پس از این اتفاقات در سطح شهر بنر تشکر آمیزی نصب شده است که در آن مردم آستارا از صفر نعیمی رز بابت انجام این اقدام انقلابی و شجاعانه و دفاع از حریم ولایت قدردانی کرده اند.

تشکر از نعیمی رز بابت برخورد با مطهری

تشکر از نعیمی رز بابت برخورد با مطهری

Share