حجت الاسلام میرحسینی اشکوری

بصیرت ملت موجب شد تا فتنه گران نتوانند به مطامع خود در بر اندازی نظام دست پیدا کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری در گرامیداشت حماسه هشتم دی ماه در مصلی انزلی ، ملت ایران را بصیر و ولایتمدار خواند و خاطر نشان کرد: بصیرت ملت ایران موجب شد تا اجانب و فتنه گران نتوانند به مطامع خود در براندازی نظام مقدس ایران اسلامی دست پیدا کنند .

IMG_0265اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری در گرامیداشت حماسه هشتم دی ماه در مصلی انزلی ، ملت ایران را بصیر و ولایتمدار خواند و خاطر نشان کرد: بصیرت ملت ایران موجب شد تا اجانب و فتنه گران نتوانند به مطامع خود در براندازی نظام مقدس ایران اسلامی دست پیدا کنند .

وی با اشاره به اینکه مردم گیلان یک روز زودتر از سراسر ایران حمایت خود از نظام و بیعت با رهبری را اعلام کردند افزود : این نشانه خوبی از ولایتمداری مردمان این سامان است.

اشکوری همچنین عنوان کرد : مقام معظم رهبری از نهم دیماه بعنوان روزی ماندگار و ماندنی و یوم الله یاد فرمودند لذا بر همه ماست که این روز را پاس بداریم .

سخنران مراسم هشتم دی ماه انزلی تاکید کرد : تا زمانی که مردم ایران در خط ولایت و رهبری باشند ، خداوند حامی این نظام است و از هر گزندی محفوظ خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا این مراسم با سر دادن شعارهایی در حمایت از نظام و بیعت مجدد و حمایت با آرمانهای رهبری و نظام اسلامی خاتمه یافت .

Share