مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد:

برگزاری همایش رسانه و انقلاب اسلامی در استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری همایش رسانه و انقلاب اسلامی برای سومین سال متوالی در این استان خبر داد.فیروز فاضلی عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امسال خبرنگاران برای پوشش اخبار دهه فجر انقلاب اسلامی ساماندهی می‌شوند.

برگزاری همایش رسانه و انقلاب اسلامی برای سومین سال متوالی در استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری همایش رسانه و انقلاب اسلامی برای سومین سال متوالی در این استان خبر داد.
فیروز فاضلی عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امسال خبرنگاران برای پوشش اخبار دهه فجر انقلاب اسلامی ساماندهی می‌شوند.

برگزاری همایش رسانه و انقلاب اسلامی برای سومین سال متوالی در استان گیلانوی ادامه داد: ساماندهی خبرنگاران برای پوشش اخبار دهه فجر در دو سال گذشته در گیلان انجام شده و ۳۰۰ خبرنگار در این زمینه اعلام آمادگی کردند.

فاضلی بر تبیین سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای انتشار اخبار دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: همایش رسانه و انقلاب اسلامی برای اعلام برنامه‌ها و دیدگاه مسئولان با سخنرانی ویژه محمدعلی نجفی استاندار گیلان در این استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تدوین ۱۵۰ برنامه در کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، بیان کرد: گستره برنامه‌های مذکور در تمام شهرستان‌ها است.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب را از ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خواند و تصریح کرد: نمایش فیلم، برگزاری شب شعر و نمایشگاه نقاشی از جمله برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

فاضلی از برگزاری نمایش خیابانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی در زمینه انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی همزمان با دهه فجر در استان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه ۲۴ سازمان عضو کمیته فرهنگی، هنری و اقلیت‌های دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان هستند، خاطرنشان کرد: برنامه تمام سازمان‌ها تا هفدهم دی ماه جاری به کمیته مذکور ارائه می‌شود.

Share