سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان خبر داد:

برگزاری مسابقه ملی تیتر انقلاب در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از برگزاری مسابقه ملی تیتر انقلاب همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.قاسم مصفا، روز چهارشنبه ۱۰ دی در نخستین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به رویکرد جدید این کمیته از دو سال گذشته در استان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی گسترده از وقایع انقلاب و فعالیت‌های نظام اسلامی به نسل امروز از وظایف کمیته مذکور است.

برگزاری مسابقه ملی تیتر انقلاب در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از برگزاری مسابقه ملی تیتر انقلاب همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.
قاسم مصفا، روز چهارشنبه ۱۰ دی در نخستین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به رویکرد جدید این کمیته از دو سال گذشته در استان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی گسترده از وقایع انقلاب و فعالیت‌های نظام اسلامی به نسل امروز از وظایف کمیته مذکور است.برگزاری مسابقه ملی تیتر انقلاب در گیلان

وی به وجود ابزار اطلاع‌رسانی با تکنولوژی روز در جامعه اشاره کرد و افزود: تاکتیک‌های اطلاع‌رسانی باید در ذهن مخاطب کارکرد قوی‌تری داشته باشد.

مصفا با بیان اینکه دشمنان در فتنه سال ۸۸ تمام ابزار رسانه‌ای خود علیه نظام اسلامی را به‌کار گرفته بودند، تصریح کرد: دشمن هوشمندانه‌ترین فعالیت‌ها علیه جمهوری اسلامی را به‌کار برد اما خداوند مکر آنها را خنثی کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خواستار فعالیت بیشتر رسانه‌های استان در ارائه دستاوردهای نظام اسلامی به جامعه شد و بیان کرد: رسانه‌ها با هوشیاری و اطلاع‌رسانی صحیح می‌توانند از سیاه‌نمایی غلط دشمنان جلوگیری کنند.

وی به رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر اطلاع‌رسانی فعالیت‌های نظام به مردم اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف در کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان ساماندهی شده است.

مصفا با اشاره به همکاری تنگاتنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، صداو سیما، رسانه‌های مجازی، نشریات و… در اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان، خاطرنشان کرد: تعدادی از برنامه‌ها در مدت دو سال گذشته اجرا شده و این برنامه‌ها در سال جاری استمرار پیدا می‌کند.

عضو کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از حرکت کاروان خبری فجر انقلاب اسلامی به شهرستان‌های مختلف در این استان خبر داد و یادآور شد: کاروان مذکور با هدف اطلاع‌رسانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی با مدیران شهرستانی دیدار می‌کند.

وی با بیان اینکه مسئولان و مردم مشتاق برنامه‌های جدید در عرصه اطلاع‌رسانی هستند، تصریح کرد: امسال مسابقه ملی تیتر انقلاب با موضوع‌های انقلاب اسلامی برای نخستین بار توسط کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

مصفا به ساماندهی خبرنگاران به منظور پوشش اخبار دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان اشاره کرد و گفت: سال گذشته تعداد ۳۰۰ نفر خبرنگار و عکاس از برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی عکس، خبر و گزارش تهیه کردند.

Share