لاهوتی در نطق میان دستور با اشاره به تبلیغ کالا خارجی در صدا و سیما

برنج آلوده را در صدا و سیما تبلیغ می‌کنند و بعد به مردم می‌گویند نگران بیماری نباشید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لاهوتی در ادامه نطق میان دستور خطاب به نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: چطور می‌توانید از مردم ایران بخواهید از کالاهای خارجی استفاده نکنند وقتی که صدا و سیما ‌آن‌ها را تبلیغ می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد بائوج لاهوتی امروز (یکشنبه ۲۱ دیماه) در صحن علنی  با بیان اینکه آمریکا و هم پیمانانش در آتش فرقه‌گرایی جهان اسلامی می‌دمند گفت: علیرغم تبلیغات ضدتروریستی آمریکا علیه داعش این کشور برای آن‌ها صلاح ارسال می‌کند تا جنگ و درگیری در کشورهای اسلامی گسترش یابد. آن ها با این روش ضد اسلامی تلاش دارند رژیم صهیونیستی در آرامش به سر ببرد غافل از آنکه امروز هزاران اروپایی و آمریکایی در راهپیمایی علیه داعش حضور یافتند.

87490_origنماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید تعجب کرد روزی این آتش که در قلب کشورهای اسلامی به وجود آمد علیه داعش زبانه بکشد.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات دولت بحرین به ویژه دستگیری روحانی مبارز دبیر کل وفاق بحرین تاکید کرد: به دولت بحرین تاکید می‌کنم ما آزادی شیخ علی سلمان را می‌خواهیم و به این روند که شاه ایران نیز آن را در کشور آغاز کرد و باعث سرنگونی آن شد پایان دهد.

لاهوتی در ادامه نطق میان دستور خطاب به نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: چطور می‌توانید از مردم ایران بخواهید از کالاهای خارجی استفاده نکنند وقتی که صدا و سیما ‌آن‌ها را تبلیغ می کند.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه کالاهای خارجی از مراجع قانونی وارد می‌شود خطاب به نعمت زاده گفت: به جای اینکه از مردم بخواهید کالاها را استفاده نکنند جلوی ورود آن را از مجاری قانونی بگیرید.

نماینده مردم لنگرود صحبت نعمت زاده را شبیه به وارد کردن برنج‌های آلوده دانست و گفت: امروز تبلیغات برنج‌های آلوده از جمله برنج محسن از صدا و سیما منتشر می‌شود اما از سوی دیگر به مردم گفته می‌شود نگران نباشید اگر با مصرف این برنج ها بیمار شدید هزینه درمان آن‌ها در بودجه دیده شده است این صحبت ها جای تعجب دارد.

وی همچنین تاکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی اطلاعی از محصول ابریشم ندارد، این محصول زمانی ۱۰۰۰ تن تولید می‌شد اما بی‌توجهی این وزارتخانه باعث شد امروز تنها ۱۰۰ تن ابریشم تولید شود.

لاهوتی همچنین خطاب به همکارانش در کمیسیون تلفیق بودجه گفت: گیلان تنها متعلق به خود نیست بلکه متعلق به همه استان‌ها است در چنین شرایطی چرا باید سرانه این استان ۶۹ صدم میلیون ریال در لایحه بودجه لحاظ شود. این ضایع کردن حق مردم استان گیلان است.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: سهم ۴ میلیاردی استان در بودجه سال ۹۴ از دست رفته است از همکاران و آقای نوبخت می خواهم سهم این استان را در بودجه برگرداند./

Share