سخنان پورمحمدی درباره فیلتر شبکه‌های‌اجتماعی

برخی شبکه‌های اجتماعی سلامت اخلاقی خانواده‌ها را به مخاطره انداخته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مصطفی پورمحمدی عصرامروز(۱۸دی)، درسازمان ملی استاندارد درجمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص برخی شبکه‌های اجتماعی از جمله لاین، وایبرو واتس آپ شکایت‌های زیادی به قوه قضاییه رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر دادگستری گفت: برخی شبکه‌های اجتماعی سلامت اخلاقی خانواده‌ها را به مخاطره انداخته‌اند.

شبکه‌های اجتماعی مصطفی پورمحمدی عصرامروز(۱۸دی)، درسازمان ملی استاندارد درجمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص برخی شبکه‌های اجتماعی از جمله لاین، وایبرو واتس آپ شکایت‌های زیادی به قوه قضاییه رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: برخی از این شبکه‌ها سلامت اخلاقی خانواده‌ها را به مخاطره انداخته و به نوعی دردسرساز شده‌اند.

پورمحمدی افزود: وظیفه قوه قضاییه این است که به طور جدی با هرآنچه سلامت اخلاقی و روانی اعضای خانواده را تحت شعاع قرار می‌دهد مقابله و برخورد کند.

وی ادامه داد: دولت تلاش دارد تا آنجایی که می‌تواند با کنترل فنی و فیلترینگ‌های هوشمند از ادامه فعالیت این شبکه‌ها ممانعت نکند اما این اقدام تا زمانی صورت می‌گیرد که این شبکه‌های اجتماعی از لحاظ اخلاقی به تهدید تبدیل نشوند.

این مسئول ابراز کرد: اگر نتوانیم به طور هوشمند از گسترش بخش‌های ناسالم این شبکه‌ها جلوگیری کنیم طبعاً در نهایت ناچار می‌شویم که اصل شبکه‌ها را با محدودیت مواجه کنیم.

وزیردادگستری در پایان گفت: این موضوع در حال بررسی بین قوه قضاییه و مجریه است و نتیجه نهایی آن اعلام خواهد شد.
/ایسنا

Share