وقتی امیدها رنگ می بازد و وعده رنگ تحقق به خود نمی گیرد

بتن جایگزین آسفالت در چاله چوله های خیابان بزرگترین روستای رودبار شد+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اما بیان مشکلات این روستا موضوع گزارش مان نیست و آنچه ما را به این روستا کشاند بتن ریزی چاله چوله های بلوار اصلی این روستا است که توسط شورای اسلامی و دهیاری پس از آنکه دیدند امیدی به آسفالت این مسیر توسط اداره راه نیست، می باشد.

۷۷۷-۶ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روستای چهارمحل بزرگترین روستای شهرستان از توابع بخش خورگام به شمار می آید و از نداشتن بسیاری از امکانات نظیر راه ارتباطی، گاز طبیعی و … رنج می برد.

اما بیان مشکلات این روستا موضوع گزارش مان نیست و آنچه ما را به این روستا کشاند بتن ریزی چاله چوله های بلوار اصلی این روستا است که توسط شورای اسلامی و دهیاری پس از آنکه دیدند امیدی به آسفالت این مسیر توسط اداره راه نیست، می باشد.

این جاده شش سالی می شود خاکی است
رئیس شورای اسلامی روستای چهارمحل می گوید: مسیر عبوری از داخل روستا بیش از ۵ سالی است که به علت تردد زیاد خودروها پر از دست انداز و رو به تخریب رفته است.

بهرام مهری، ادامه داد: سه سال قبل با پیگری های متعدد یک مسیر بلوار زیر سازی و آماده آسفالت شد و حتی ده روز این مسیر به دلیل آسفالت مسدود شد اما ماشین آلات آسفالت به روستاهای اطراف انتقال داده شدند و این مسیر بلاتکلیف ماند.

وی با بیان اینکه اداره راه در آسفالت این مسیر بدقولی می کند، گفت: قرار بود مدتی پیش تکلیف آسفالت این محدوده مشخص گردد اما اقدامی صورت نگرفت.

رئیس شورای اسلامی چهارمحل، افزود: شورای اسلامی به ناچار طی مصوبه ای برای رفاه حال اهالی و مسافران عبوری به ناچار مجبور به بتن ریزی چاله چوله های متعدد این مسیر شد.

وی، بیان نمود: چهارمحل در منطقه ای گردشگر پذیر واقع شده و با دارا بودن دوشبه بازار مسافران زیادی را در خود جای می دهد و دست اندازی های جاده این روستا در شأن مردم منطقه نیست.

مهری با بیان اینکه برای آسفالت دو کیلومتر نباید ۶ سال چشم انتظاری کشید، از مسئولین خواست نسبت به آسفالت این مسیر اهتمام ویژه داشته باشند.
۷۷۷-۴

 اداره راه امروز و فردا می کند
دهیار روستای چهارمحل نیز می گوید: اداره راه برای آسفالت این مسیر امروز و فردا می کند و طی این سالها اقدامی اساسی برای آسفالت این مسیر انجام نداده است.

رضوان مسافری ادامه داد: در سنوات گذشته شورای اسلامی با توافق اداره راه شهرستان آسفالت این مسیر که کلا تخریب شده بود را آماده زیر سازی و آسفالت نمود اما اقدامی در این راستا نشد.

وی، ابرزا داشت: این مسیر تا یک کیلومتر بعد از خروجی روستا ادامه می یابد اما برف و باران مسیر زیر سازی شده را تخریب کرده است و مرمت جزئی آن هم از عهده دهیاری و شورای اسلامی خارج است.

این دهیار بیان نمود: خرابی این محدوده به قدری اسف بار است که موجب گلایه اهالی و مسافرین عبوری از این روستا شده است.

وی ادامه داد: گرد و خاک حاصل از تردد خودروهای عبوری نیز موجب نگرانی بازاریان حاشیه این مسیر شده است که خواستار رسیدگی جدی به این مشکل هستیم.
۷۷۷-۳ ۷۷۷-۲ ۷۷۷-۱
/زیتون خبر

Share