امام جمعه انزلی در خطبه های نماز جمعه عنوان کرد:

باید برای بررسی شرایط ملوان مجمع عمومی تشکیل شود/محکومیت اهانت به پیامبر(ص)

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه شهرستان بندرانزلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه وضعیت و شرایط تیم ملوان را نگران کننده دانست و خاطر نشان کرد : اتفاقات هفته اخیر این تیم پرطرفدار نگران کننده بوده و می طلبد بررسی های تخصصی تری در مورد آن انجام و از تیم حمایت لازم صورت گیرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه شهرستان بندرانزلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه وضعیت و شرایط تیم ملوان را نگران کننده دانست و خاطر نشان کرد : اتفاقات هفته اخیر این تیم پرطرفدار که در شهرستان انزلی از محبوبیت بسیاری برخوردار است نگران کننده بوده و می طلبد بررسی های تخصصی تری در مورد آن انجام و از تیم حمایت لازم صورت گیرد.
shams_0498سید عبدالجواد شمس الدین با اشاره به ادعاهایی که در هفته گذشته در میان چهره های ورزشی مطرح شده است تاکید کرد : اثبات ادعاهای مطرح شده ساز و کار خود را می طلبد و باید مجمع عمومی تشکیل شده و مسائل دقیق و کارشناسه مورد بحث و بررسی قرار گیرد و هیئت فوتبال شهرستان هر چه سریع تر باید در خصوص تشکیل این مجمع با حضور تمامی افراد قانونی و واجد شرایط اقدام کند و تصمیم نهایی اتخاذ گردد. و این ادعا های رفتن و آمدن و یا بدهکار و طلبکار بودن فقط وضعیت تیم را خراب تر خواهد کرد
وی به صحبت های که از جانب ایشان در یکی از منابع خبری کشوری مطرح شده بود نیز اشاره نمود و افزود : در یکی از منابع خبری رفت و آمد بعضی از اشخاص در تیم ملوان به ما نسبت داده شده است و در صدد بودند که دخالت امام جمعه در ملوان را مصوب اختلال در شرایط تیم معرفی کنند که بنده همینجا هر گونه دخالت در امور ملوان را تکذیب میکنیم و البته مسائلی هست که به موقع اگر لازم بود مطرح خواهد شد .
خطیب جمعه انزلی در ادامه تنها راه بهبود مسائل ورزشی و شرایط تیم ملوان را دوری از سیاسی کاری و سیاسی بازی عنوان کرد و تصریح نمود : نمی شود با فضا سازی سیاسی تیم را اداره و جهت دهی کرد و قطعا به نتیجه نخواهد رسید و تاکید بنده این است که درحال حاضر باید همه از تیم حمایت کنند.
توهین به مسئولان انزلی و مدیران تیم ملوان در چند روز اخیر در منابع خبری شهرستان دیگر موضوعی بود که شمس الدین به آن اشاره کرد و اذعان داشت : مردم انزلی خیلی فهیم تر و با اخلاق تر از این هستند که کسانی را که ولو دارای نوافص و یا تخلفاتی هم باشند را مورد ناسزا قرار دهند . نباید فضا متشنج و آلوده شود.
وی در در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وقایع تروریستی فرانسه گفت: در این عملیات تروریستی در نشریه فرانسوی فضاسازی بوجود آمد که باید با هشیاری به آن توجه کرد.
امام جمعه شهرستان بندرانزلی با اشاره به اهانت این نشریه به ساحت پیامبر مکرم اسلام(ص) تاکید کرد: در برخورد با این گونه توطئه ها باید هشیارانه رفتار و به دنیا ثابت کنیم که از تروریسم دفاع نمی کنیم .
حجت الاسلام شمس الدین خاطرنشان کرد: ما همانگونه که تروریسم را محکوم می کنیم اهانت به پیامبر را نیز محکوم خواهیم کرد و باید در برابر مقدسات دینی قاطعانه موضع گیزی و اقدام کرد .
خطیب جمعه انزلی با بیان این که جهان اسلام نیز باید توجه کند توطئه های دشمنان در اختلاف افکنی تمام نشده و در همین هفته وحدت توطئه های جدیدی کرده اند افزود: دشمنان بدانند با تلاش برای ایجاد اسلام هراسی و اهانت به مقدسات اسلام از علاقه و گرایش مردم به اسلام و پیامبر کم نمی شود .
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تشریح خیانت های رژیم منحوس پهلوی به کشور تاکید کرد: باید همه در حفظ آرمان های انقلاب تلاش کنیم. خوب است در ایام فرخنده ای چون دهه فجر نهادهای فرهنگی به این مهم بپردازند تا جوانان ما بدانند که چه دوران تلخی را پشت سر گذاشتیم.
حجت الاسلام شمس الدین در پایان سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته هوای پاک افزود: ما در شرایطی زندگی می کنیم که الودگی های زیادی ما را احاطه کرده و عمده ترین آن از راه هوا حیات انسان ، گیاهان و حیوانات را دچار مخاطره کرده است.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا وی همچین متذکر شد: طبق آمار ۷۰ درصد آلودگی هوا مربوط به وسایط نقلیه موتوری و کارخانه ها است و ما باید در مدیریت و استفاده از این وسایل برنامه ریزی و توجه بیشتری داشته باشیم تا آلودگی ها افزایش پیدا نکنند .
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share