مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد

باز پس‌گیری ۲۰ کیلومتر راه ارتباطی گیلان از اردبیل در سال ۹۴ انجام می‌شود‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به پیگیری‌های استاندار گیلان و مسئولان شهرستانی درخصوص بازپس‌گیری ۲۰ کیلومتر از راه ارتباطی آستارا به اردبیل که در حوزه استحفاظی اردبیل قرار دارد، گفت: با توصیه و پیشنهاد معاون وزیر راه و شهرسازی تحویل این قطعه موکول به اوایل سال ۹۴ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شعبانعلی خاوری با اشاره به پروژه‌های مهم حوزه راه‌های ارتباطی اصلی گیلان، اظهار داشت:در پروژه چهار خطه کردن راه‌های ارتباطی از جمله  انزلی رضوانشهر، ملاسرا شفت،فومن سراوان، سراوان سیاهکل شروع شده است که با توجه به زمانبندی‌های انجام شده در سال ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد.

khavari_4421وی با بیان اینکه امسال چهار خطه کردن جاده ارتباطی رودبار و منجیل که معضل ترافیکی است امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: در این راستا حداقل باند رفت بسمت رودبار از پشت منجیل و همچنین قسمتی از ۲۲ کیلومتر راه سراوان به سیاهکل را هم به طول ۱۸ و نیم کیلومتر امسال به اتمام می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به پیگیری‌های  استاندار گیلان و مسئولان شهرستانی درخصوص بازپس‌گیری ۲۰ کیلومتر از راه ارتباطی آستارا به اردبیل که در حوزه استحفاظی اردبیل قرار دارد، گفت: با توصیه و پیشنهاد معاون وزیر راه و شهرسازی تحویل این قطعه موکول به اوایل سال ۹۴ شد که البته به شرط تجهیز امکانات انسانی و ماشین آلات سنگین انجام می‌شود.

 بیش از این استاندار گیلان  در جلسه شورای اداری گیلان که در گردنه حیران شهرستان آستارا برگزار شد گفته بود«متاسفانه ۲۰ کیلومتر از راه ارتباطی آستارا به اردبیل در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی اردبیل  قرار دارد که باید هر چه سریعتر این حوزه جاده‌ای زیر نظر حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی گیلان قرار بگیرد».

Share