بازدید هوایی معاون اول رییس جمهور از منطقه آزاد و تالاب انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز بصورت هوایی از پروژه های عمرانی و زیرساختی منطقه آزاد انزلی بازدید کرد. در جریان این بازدید رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و محمد علی نجفی استاندار گیلان گزارشی از عملیات اجرایی پروژه های در […]

IMG_6675
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز بصورت هوایی از پروژه های عمرانی و زیرساختی منطقه آزاد انزلی بازدید کرد. در جریان این بازدید رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و محمد علی نجفی استاندار گیلان گزارشی از عملیات اجرایی پروژه های در حال احداث و همچنین ظرفیتهای اقتصادی، تجاری و صنعتی این منطقه ارائه نمودند.

موج شکن های مجتمع بندری در حال ساخت کاسپین، تقاطع غیر همسطح در حال احداث که بزرگترین تقاطع غیر همسطح گیلان است، ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد انزلی و طرح های ساحلی و گردشگری از پروژ هایی بودند که دکتر اسحاق جهانگیری و هیأت همراه از آن بازدید کردند.

هچنین معاون اول رییس جمهور از تالاب انزلی و شرایط زیست محیطی پیرامون آن به صورت هوایی بازدید کرد.
دکتر اسحاق جهانگیری در ادامه سفر یکروزه خود به استان گیلان در بازدید از تالاب انزلی که از طریق بالگرد و به همراه رییس سازمان حفاظت محیط زیست انجام شد، از آخرین وضعیت این تالاب و شرایط زیست محیطی اطراف آن مطلع شد.

Share