بازدید مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور از فرودگاه رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور به همراه جمعی از مدیران این شرکت در دومین بازدید از فرودگاه سردار جنگل، پیشنهاد مدیر کل این فرودگاه را مبنی بر تدوین و ابلاغ دستورالعمل جامع خدمات رسانی در پروازهای خارجی به فرودگاههای کشور تایید کرد. مهندس محمد علی ایلخانی رئیس هیات مدیره […]

۰۳به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور به همراه جمعی از مدیران این شرکت در دومین بازدید از فرودگاه سردار جنگل، پیشنهاد مدیر کل این فرودگاه را مبنی بر تدوین و ابلاغ دستورالعمل جامع خدمات رسانی در پروازهای خارجی به فرودگاههای کشور تایید کرد.
مهندس محمد علی ایلخانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور به همراه دو نفر از اعضای هیات مدیره، معاون عملیات فرودگاهی و مشاور اجرایی این شرکت عصر روز دوشنبه هشتم دی ماه وارد فرودگاه سردار جنگل رشت شد و از ترمینالهای یک و دو این فرودگاه بازدید کرد.
مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور در این بازدید گفت: بنظر می رسد حضور گمرک در پروازهای زیارتی مخصوصاً حج تمتع و عمره مفرده چندان ضروری بنظر نمیرسد و در این ارتباط گذرنامه ناجا باید خیلی روان عمل نماید.
وی که در بازدید اول تخریب سالنهای ورودی را جهت بازسازی مورد بازدید قرار داده بود و نگران آماده نمودن آن در مدت محدود به شروع عملیات حج بود، از پیشرفت سریع و مطلوب این پروژه ابراز خرسندی نمود و قول داد جهت باقیمانده کارهای مرتبط و نیز بازسازی پاویون مساعدت های لازم صورت خواهد گرفت در این بازدید معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاههای کشور با ابراز رضایت از روند پیشرفت امور عمرانی فرودگاه رشت خاطر نشان ساخت: مهندس رضوانی توانست کادر تخصصی و اجرایی خوبی را جهت پیشبرد امور عمرانی فرودگاه رشت تشکیل و عملیاتی سازد.
مدیر کل فرودگاه گیلان در این دیدار ضمن تشریح روند بهسازی ترمینال قدیم اظهار داشت: جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین پروازهای خارجی طی یک تقسیم کار برنامه ریزی شده توانستیم سالنهای انتظار، ورودی و خروجی ترمینال قدیم فرودگاه سردار جنگل رشت را جهت انجام پروازهای خارجی آماده نماییم.
مهندس فتاح رضوانی نداشتن دستورالعمل جامع و منسجم جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران پروازهای خارجی را از عوامل ایستایی و احیاناً خلل در روند تشریفات پروازهای خارجی دانست و گفت: به نظر می رساند مدیران ارشد مرتبط با پروازهای خارجی مخصوصا پروازهای زیارتی در تهران می توانند با تصویب دستورالعمل جامع، خدمات دهی مطلوب، از هر گونه اعمال سلیقه شخصی در فرودگاهها جلوگیری نمایند.
وی همچنین یادآور شد جهت تامین اعتبار لازم در خصوص تملک اراضی مورد نیاز طرح جامع فرودگاه رشت از ردیف اعتبارات ملی در حال پیگیری است.
در این بازدید مهندس سید احمد مومنی رخ ، مهندس حسین اکرمیان از اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاههای کشور، مهندس حسین صادقی معاون عملیات فرودگاهی، مهندس حسین اسفندیاری مشاور مدیر عامل در امور فرودگاهها و مهندس صمد محمدی مدیر کل تدارکات شرکت فرودگاههای کشور حضور داشتند.
گفتنی است برای تعدادی از همراهان که برای اولین بار ترمینال جدید فرودگاه رشت را بازدید می کردند، معماری، اجرا و چشم انداز داخلی و بیرونی ترمینال بسیار چشمگیر و جالب بنظر می رسید.

Share