اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان لنگرود برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان لنگرود که با حضور نماینده ، فرماندار و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان و همچنین سرمایه گذاران همراه بود ، فرصت های سرمایه گذاری و پتانسیل های موجود در منطقه و شهرستان لنگرود مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان لنگرود که با حضور نماینده ، فرماندار و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان و همچنین سرمایه گذاران  همراه بود ، فرصت های سرمایه گذاری و پتانسیل های موجود در منطقه و شهرستان لنگرود مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این همایش مهم ترین دغدغه سرمایه گذاران تطویل روند کار و اجرای مراحل کار در بروکراسی اداری کشور بود.

در این خصوص نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به سرمایه گذاران وعده داد تا در صورت سرمایه گذاری در شهرستان لنگرود به همت تمامی مسئولین شهرستانی و استانی روند انجام امور اداری و مراحل قانونی بری اجرای طرح و پروژه آنها سرعت بخشد.

مهرداد لاهوتی در ادامه گفت: کشور ایران از لحاظ جاذبه های گردشگری جزو ۱۰ کشور برتر دنیا محسوب می شود و از این پتانسیل ، مخصوصاً در شمال کشور باید بیش از حال حاضر استفاده نمود.

شایان ذکر است اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری در شامگاه روز پنج شنبه ۴ دی ماه در هتل پاسارگاد شهر چاف و چمخاله برگزار شد.

Share