علوی با انتقاد از عملکرد شهرداری رشت

انگیزه سفرهای داخلی و خارجی مدیران شهرداری رشت باید اعلام شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: مدیران شهرداری رشت باید انگیزه سفرهای داخلی و خارجی خود را به اعضای شورای این شهر اعلام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: مدیران شهرداری رشت باید انگیزه سفرهای داخلی و خارجی خود را به اعضای شورای این شهر اعلام کنند.
alvai_4416  امیرحسین علوی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: در مدت سه ماه حضور کریم سرپرست به عنوان سرپرست شهرداری رشت سفرهای فراوان داخلی و خارجی توسط مدیران شهرداری رشت انجام شده که انگیزه این سفرها برای اعضای شورای اسلامی رشت مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه باید با فساد موجود در برخی از جایگاه‌ها و نهادهای وابسته به شهرداری رشت مقابله کرد، افزود: از گوشه و کنار شهرداری رشت صحبت‌هایی در زمینه فساد موجود در این جایگاه‌ها به گوش می‌رسد که برای مقابله با آن باید حراست شهرداری را تقویت کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت درباره موضوع حسابرسی سنوات گذشته شهرداری این شهر تصریح کرد: بحث سنوات را باید به خوبی و با دقت عمل محاسبه کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های پیش‌بینی شده در بودجه سال ۹۳ به اتمام نرسیده است، گفت: بسیاری از پروژه‌هایی که در بودجه سال ۹۳ پیش‌بینی شده بود هنوز معطل مانده و این موضوع جای نگرانی است.

علوی به عملکرد سرپرست شهرداری رشت اشاره کرد و یادآور شد: سرپرست شهرداری رشت باید با حضور در صحن شورا گزارشی از عملکرد سه ماهه خود را ارائه دهد.

وی با اعتراض به شرایط آسفالت معابر و خیابان‌های شهر رشت خاطرنشان کرد: وجود چاله و چوله‌های موجود در خیابان‌های سطح شهر رشت موجب نگرانی شدید شهروندان شده است.

عضو شورای شهر رشت با انتقاد از مدیریت سرپرست شهرداری رشت متذکر شد: چرا زمانی که بسیاری از خیابان‌ها و معابر شهرداری رشت نیازمند روکش آسفالت هستند و شرایط آب و هوایی مناسب فراهم شده بود، مدیر مربوطه باید بدون دلیل در سفر کیش باشد.

/فارس

Share