نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

انجمن اسلامی وظیفه دارد سواد دیجیتالی دانش‌آموزان را افزایش دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حاج علی اکبری با اشاره به ترویج و اشاعه سبک زندگی در جامعه, تأکید کرد: انجمن اسلامی وظیفه دارد در بحث سبک زندگی با توجه به شرایط و آثار نو پدید در فضای مجازی سواد دیجیتالی دانش‌آموزان را افزایش دهد و آنها را با واقعیات دنیای مجازی آشنا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: ارتقای بصیرت دانش آموزان از اهداف انجمن‌های اسلامی در مدارس است.
aliakbari_5808 (1)حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش گیلان اظهار داشت: باید در همه مدارس کشور انجمن اسلامی داشته باشیم و ارتقای بصیرت دانش آموزان از اهداف انجمن های اسلامی در مدارس است.

وی با بیان اینکه انجمن اسلامی ظرفیتی برای تربیت دینی دانش آموزان است, افزود: با ورود دانش آموزان به اتحادیه انجمن‌های اسلامی، این نسل از همان ابتدا با ارزش‌ها و مبانی فکری انقلاب اسلامی آشنا و جذب فعالیت انقلابی می‌شوند.

نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: بصیرت و توجه به مطالبت مقام معظم رهبری از اهداف فعالیت‌های فرهنگی و معرفتی ویژه دانش آموزان در این اتحادیه است.

حاج‌علی‌اکبری خاطرنشان کرد: تشکیلات باید با سرعت عمل و حضور فعال و خردمندانه در مسیر منویات و بیانات مقام‌معظم‌رهبری گام بردارند.

وی با اشاره به ترویج و اشاعه سبک زندگی در جامعه, تأکید کرد: انجمن اسلامی وظیفه دارد در بحث سبک زندگی با توجه به شرایط و آثار نو پدید در فضای مجازی سواد دیجیتالی دانش‌آموزان را افزایش دهد و آنها را با واقعیات دنیای مجازی آشنا کند.

مدیرکل آموزش و پروش گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه آموزش و پرورش دستگاه تاثیرگذار و بزرگ در کشور است، اظهار کرد: این نهاد ظرفیت خوبی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی است.

مهدی حاجتی با بیان اینکه کار در حوزه‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری است، افزود: فوائد و آثار فعالیت‌های آموزش و پرورش و تاثیرگذاری آن در جامعه به دلیل گستردگی مخاطبان بسیار زیاد است و این نهاد می‌تواند زمینه لازم را فراهم کند تا سایر دستگاه‌ها بتوانند در زمینه فرهنگ‌سازی و آموزش در جامعه از ظرفیت‌های این نهاد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه همایش تولید محتوای الکترونیکی در استان به‌زودی برگزار می‌شود، گفت: ۴۰۰ هزار دانش آموز در استان تحصیل می‌کنند که اگر هر خانواده سه نفر باشند بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان اثرگذار است و قابلیت سرمایه‌گذاری در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی را دارد.

/فارس

Share