دیارمیرزا گزارش می دهد

انتخابات انجمن شرکت های ساختمانی و تاسیساتی گیلان حاشیه ساز شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در روز شنبه هفته جاری انجمن شرکت های ساختمانی و تاسیساتی گیلان شاهد برگزاری انتخابات هیات مدیره خود بود اما برخی اعضای انجمن نسبت به برگزاری این انتخابات معترض بودند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در روز شنبه هفته جاری انجمن شرکت های ساختمانی و تاسیساتی گیلان شاهد برگزاری انتخابات هیات مدیره خود بود اما برخی اعضای انجمن نسبت به برگزاری این انتخابات معترض بودند.
Iran/Japan Embassy Layoutدر این زمینه سیدهادی زحمت کار یکی از اعضای این انجمن در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا اعلام داشت:اعضای انجمن شرکتهای ساختمانی و تاسیساتی گیلان،شرکتهای ساختمانی و تاسیساتی و پیمانکاران می باشند که با پرداخت ورودی و حق عضویت می توانند به عضویت این تشکل درآیند.
هییت مدیره و بازرسان معتقد هستد در حدود ۱۳۰۰ نفر از اعضا را اخراج نموده است،این در حالی است که به هیچ یک از اعضا نامه ای مبنی بر عدم پرداخت حق عضویت و تاکید ماده ۴۳ اساسنامه ارسال نشده است تا عضو از پرداخت حق عضویت امتناع نماید در نتیجه هیچ عضوی از انجمن اخراج نشده است.
زحمت کار کاندید هیات مدیره انجمن شرکت های ساختمانی و تاسیساتی گیلان در ادامه اظهار کرد:دو نفر از اعضا که کاندید هیات مدیره بوده اند نسبت به اخراج خود معترض بوده اند و این اعتراض را به اداره کل کار و تعاون گیلان رسانده اند و قرار بود که تا مشخص شدن وضعیت نامزدهای معترض ،انتخابات(مجمع نوبت سوم) برگزار نشود.
زحمت کار با بیان اینکه هیئت مدیره و بازرسان این ادعا را مطرح کرده اند که در مجمع عمومی مورخه ۶ / ۹۲ اخراج اعضا را مطرح و رای آورده است.اولا با توجه به عدم طی مراحل قانونی،هیئت مدیره حق طرح اخراج اعضا را در مجمع نداشته است.دوما،به فرض محال سیرقانونی تا مطرح شدن در مجمع طی شده باشد،با توجه به ماده ۱۱ بند ۵ اساسنامه باید در دستور جلسه، اخراج اعضا، مطرح می شد،که طرح این موضوع در دستور جلسه قرار نداشته است.
وی در پایان اظهار داشت: مجمع عمومی فوق العاده نوبت سوم انجمن با توجه به اساسنامه باید با حضور یک پنجم اعضا به رسمیت برسد که با توجه به اینکه انجمن ۱۷۰۰ عضو دارد،با حضور ۳۴۰ عضو به رسمیت می رسد که با احتساب حاضرین به خودی خود مجمع به حد نصاب نرسیده است و تصمیمات آن فاقد اعتبار است.

پورتوکلی:انتخابات در کمال صحت و سلامت برگزار شد
در همین زمینه کوروش پور توکلی دبیر انجمن شرکتهای ساختمانی و تاسیساتی گیلان در گفتگو با دیارمیرزا اظهار داشت:این دوره از انتخابات در کمال صحت و سلامت با حضور قلی زاده نماینده اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ,زکی زاده دبیرکانون کارفرمایی و سماکچی رییس کانون کارفرمایی استان گیلان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه اظهارات برخی مبنی بر مخالفت اداره کل تعاون گیلان مبنی بر عدم برگزاری انتخابات خیالات ذهنی برخی از دوستان بوده است افزود:۳۸۰ نفر از اعضا طبق اسانامه حائز شرکت در انتخابات بوده اند که در نهایت با حضور ۱۴۵ نفر از اعضا بصورت حقیقی و با وکالت نامه برگزار شد.
پور توکلی با بیان اینکه به اعضا از طریق پیامک و همچنین تلفنی برای حضور در مجمع دعوت به عمل امده بود اظهار کرد:طبق اساسنامه ۳ نفر از اعضا موفق به کسب نصف بعلاوه یک آرا برای عضویت در هیات مدیره شده اند.
وی در پایان اظهار کرد:انتخابات بعدی برای عضویت ۴ نفر دیگر پس از انتشار اگهی برگزار خواهد شد.
گفتنی است در انتخابات انجمن شرکت های ساختمانی و تاسیساتی گیلان که در روز شنبه ۶ دی ماه برگزار شده بود ,عزیز حوصله دار صابر , کوروش پور توکلی و شهریار میرزایی به عضویت هیات مدیره درآمده اند.

Share