جهت همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی

امضای تفاهم نامه همکاری ما بین سازمان محیط زیست و دانشگاه گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سازمان حفاظت محیط زیست و دانشگاه گیلان تفاهم نامه همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی را به امضا رساندند.در سفر معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به استان گیلان، تفاهم نامه همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی با دانشگاه گیلان به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری ما بین سازمان محیط زیست و دانشگاه گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سازمان حفاظت محیط زیست و دانشگاه گیلان تفاهم نامه همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی را به امضا رساندند.در سفر معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به استان گیلان، تفاهم نامه همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی با دانشگاه گیلان به امضا رسید.امضای تفاهم نامه همکاری ما بین سازمان محیط زیست و دانشگاه گیلان

در این جلسه دو طرف با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاهیان و کارشناسان حفاظت محیط زیست چاره بسیاری از معضلات زیست محیطی استان را در برخورد علمی و کارشناسی با این معضلات دانستند. همکاری در تعریف و اجرای پروژه های تحقیقاتی، کاربردی، راه اندازی آزمایشگاه معتمد، برگزاری دوره آموزشی، برگزاری بازدید علمی، استقرار نظام مدیریت زیست محیطی در دانشگاه و ارائه مشاوره علمی پژوهشی از طریق اعضای هیات علمی از جمله محور های همکاری در این تفاهم نامه است. این تفاهم نامه به مدت سه سال منعقد گردیده است.

 

 

 

Share